  • Data: 2014-05-26 10:34:56
    Temat: Limit w koncie w millenium
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W tym miesiącu wykorzystałem już 7 bezpłatnych dni. W niedziele wieczorem zrobiłem
    przelew z limitu z datą przyszłą na poniedziałek, z tym że również w poniedziałek
    miał być zwrot limitu żeby uniknąć 8 już odsetkowego dnia.
    Niestety konto się w niedziele zminusowało i nie było możliwości cofnięcia tego
    przelewu, czyli zrobiłem sobie 8 dzień.
    Przelew już w niedziele był zaksięgowany z datą poniedziałkową.
    Czy ktoś był w podobnej sytuacji? Czy niedziela będzie potraktowana jako 8 dzień
    wykorzystania kredytu?