  • 1. Data: 2003-03-25 14:42:37
    Temat: Limity KK w BZWBK i Multi
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Witam !
    Zastanawiam się nad posiadaniem k. kred. w wyżej wymienionych. Czy ktoś ma
    pojęcie na jaki limit kredytowy można liczyć w każdym w tych banków (chodzi
    mi o przełożenie typu limit = X razy zarobki netto (albo brutto)).

  • 2. Data: 2003-03-25 23:16:50
    Temat: Re: Limity KK w BZWBK i Multi
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    (chodzi
    > mi o przełożenie typu limit = X razy zarobki netto (albo brutto)).

    w BZWBK jest z tym tragicznie... x1 czasami x2

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2003-03-26 07:16:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > (chodzi
    >
    > w BZWBK jest z tym tragicznie... x1 czasami x2

    W BZWBK np. 1,8 x netto.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 4. Data: 2003-03-26 07:34:04
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
    > W BZWBK np. 1,8 x netto.

    ???? Od kiedy ?
    Bo ja jakis rok temu wnioskowałem o x1 a dostałem x0.75...
    Informacje dodatkowe: jestem klientem tego banku z 6 letnią,
    nienaganną historią konta...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 5. Data: 2003-03-26 08:30:16
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > Bo ja jakis rok temu wnioskowałem o x1 a dostałem x0.75...
    > Informacje dodatkowe: jestem klientem tego banku z 6 letnią,
    > nienaganną historią konta...

    wow - a ja nawet nie mam tam konta i mam x1

  • 6. Data: 2003-03-26 08:34:43
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 26 Mar 2003 09:30:16 +0100 "Dan" <d...@p...pl> wrote:

    > wow - a ja nawet nie mam tam konta i mam x1

    Ja na wjazd dostalem ~0,75 netto. Po pol roku (a moze po roku?) ~1,5
    netto. Bez zadnych innych kontaktow z bankiem, bez innych obciazen
    kredytowych...

    Szymon

  • 7. Data: 2003-03-26 09:55:39
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Ja na wjazd dostalem ~0,75 netto. Po pol roku (a moze po roku?) ~1,5
    netto. Bez zadnych innych kontaktow z bankiem, bez innych obciazen
    kredytowych...

    OK. Dzieki. Mówiac szczerze spodziewalem sie troche wiekszej szczodrosci w
    Citi od raczki dali mi X3.
    Czy jest ktus kto ma karte w Multi, jestem bardzo zainteresowany.

  • 8. Data: 2003-03-26 10:07:41
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > Citi od raczki dali mi X3.
    > Czy jest ktus kto ma karte w Multi, jestem bardzo zainteresowany.
    Ja mam.. na wjazd dostałam też x3, żadnych problemów, minimum formalnosci,
    osobiscie Polecam..
    Pozdrawiam,
    Ola

  • 9. Data: 2003-03-26 10:24:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kamil Paszkiewicz wrote:
    > ???? Od kiedy ?
    > Bo ja jakis rok temu wnioskowałem o x1 a dostałem x0.75...
    > Informacje dodatkowe: jestem klientem tego banku z 6 letnią,
    > nienaganną historią konta...

    He,he -pewnie uznali, że jak masz u nich konto, to oznacza, że nie potrafisz
    się dobrze "rządzić", bo ich "usługi" w kategorii RORów są jednak nieco
    drogie ;) ;) ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-03-26 10:41:43
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote
    in message news:b5rv5o$73o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    potrafisz
    > się dobrze "rządzić", bo ich "usługi" w kategorii RORów są jednak

    Bez przesady z tą drożyzną :-)
    Może po prostu uznali mnie za klienta tak "zasiedziałego",
    że i tak nie zamknę u nich rachunku? Chyba się mylą, chociaż
    parę rzeczy mnie jeszcze w tym baku trzyma :-)