  • 11. Data: 2003-03-26 10:56:50
    Temat: Re: Limity KK w BZWBK i Multi
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 26 Mar 2003 11:10:41 -0000 "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    > Ja tez. Ale bylem. Okazalo sie, ze zarobki w wysokosci 90% wymaganego
    > minimum sa zbyt male i nic nie jest w stanie tego zmienic (spora lokata czy
    > Aquarius).

    Multi narazie bardzo ostroznie daje... Moj kumpel dostal 1/6 netto
    (hihihi - dobrze, ze to netto jest w miare rozsadne :-)
    Faktem jest jednak, ze ma kredycik mieszkaniowy na troche ponad
    100k...

    Szymon

  • 12. Data: 2003-03-26 11:10:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]

    Ja tez. Ale bylem. Okazalo sie, ze zarobki w wysokosci 90% wymaganego
    minimum sa zbyt male i nic nie jest w stanie tego zmienic (spora lokata czy

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 13. Data: 2003-03-26 11:16:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kamil Paszkiewicz wrote:

    > Bez przesady z tą drożyzną :-)

    Ta? 5 zeta za konto 24, 1 zeta za wypłatę w kasie (sic!), 2,5 za zlecenie o
    zmiennej kwocie, 1,5 PLN za zlecenie stałe, 1 PLN za PZ (sic!), za
    VE/Maestro chyba 25 PLN, 4 PLN eliksir i tak dalej i tak dalej ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-03-26 11:51:34
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    Glenn napisała:

    > Ta? 5 zeta za konto 24, 1 zeta za wypłatę w kasie (sic!), 2,5 za zlecenie
    > o zmiennej kwocie, 1,5 PLN za zlecenie stałe, 1 PLN za PZ (sic!), za
    > VE/Maestro chyba 25 PLN, 4 PLN eliksir i tak dalej i tak dalej ;)

    Bo do BZWBK to trzeba umiejętnie podejść ;) 40 PLN rocznie za VC,
    prowadzenie konta za darmo, tani (przydługi niestety) przelew za 0,50 PLN...
    teoretycznie, bo od pół roku, z jakichś tajemniczych przyczyn, nie pobierają
    mi prowizji za przelewy ;) a do pozostałych, wymienionych przez Ciebie
    operacji są inne banki ;)
    Niestety, w mojej wiosce mam tylko PKO BP, BZWBK i jakieś spółdzielcze cuda,
    więc nie mam w zasadzie wyboru... ale z BZWBK przy takim układzie jestem
    zadowolony :)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 15. Data: 2003-03-26 17:08:05
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    > Zastanawiam się nad posiadaniem k. kred. w wyżej wymienionych. Czy ktoś ma
    > pojęcie na jaki limit kredytowy można liczyć w każdym w tych banków
    (chodzi
    > mi o przełożenie typu limit = X razy zarobki netto (albo brutto)).

    BZWBK - półtora roku temu dostałam 3 x suma netto (a konto w BZWBK
    założyłam rok wcześniej)

    pozdrawiam,
    kasia

  • 16. Data: 2003-03-26 17:20:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    Ja mam - 2 x netto (proponowali mi 3 x netto). Dostalem bez zadnych papierkow,
    bo mam konto (z wplywami) wiecej niz 6 m-cy.

    > Ja tez. Ale bylem. Okazalo sie, ze zarobki w wysokosci 90% wymaganego
    > minimum sa zbyt male i nic nie jest w stanie tego zmienic (spora lokata czy
    > Aquarius).

    http://www.mojavisa.pl/okno.pl?id=17

    - A jesli mam troszke mniej niż 1700 netto, to czy MB orzuci mój wniosek czy
    rozpatrzy go indywidualnie?
    - Obecnie wymagany jest min dochód netto w wysokości 1700 zł. Planujemy
    wprowadzić możliwość wydania karty, pod warunkiem, że Klient założy odpowiednią
    lokatę w MultiBanku.

  • 17. Data: 2003-03-26 23:06:19
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ja na wjazd dostalem ~0,75 netto. Po pol roku (a moze po roku?) ~1,5
    > netto. Bez zadnych innych kontaktow z bankiem, bez innych obciazen
    > kredytowych...
    > OK. Dzieki. Mówiac szczerze spodziewalem sie troche wiekszej szczodrosci w
    > Citi od raczki dali mi X3.
    > Czy jest ktus kto ma karte w Multi, jestem bardzo zainteresowany.

    jak potrzebujesz wiecej to zawedruj do Lukasa.. karte idzie dostac bez
    problemu.
    a powinni dac wiecej niz x1.
    jesli od razu dadza tylko x1 to zdaje sie po 3 miesiacach powinni dac juz x2
    x3 bez problemu..

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 18. Data: 2003-03-27 06:54:08
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    ja dostalem na wejsciu 2,5 dochodów netto (wiecej nie chcialem)
    do tego przy skladaniu wniosku przyznalem sie do posiadania karty lukas (1,5
    netto - wspomnialem, ze chce zrezygnowac z wnowienia karty,ale nie musialem
    tego "udowadniac") i limitu w Multi (oj duzy ;-)
    do tego dzien od wizyty w oddziale Multi pani ktora mnie obslugiwala,
    zadzwonila, ze ma dla mnie dobra wiadomosc - sprawdzila, ze pracuje w firmie
    kliencie BRE Banku i dlatego obizaja mi oplaty za prowadzenie konta i
    oprocentowanie limitu kredytowego w rachunku biezacym ;-))

    MAtovy

  • 19. Data: 2003-03-27 08:47:42
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > kliencie BRE Banku i dlatego obizaja mi oplaty za prowadzenie konta i
    > oprocentowanie limitu kredytowego w rachunku biezacym ;-))

    Czy mozesz rozwinac? Co trzeba zrobic, zglosic to i zapytac co moga
    zaoferowac?
    Bo bylbym zainteresowany.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 20. Data: 2003-03-27 12:40:05
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > firmie

    firma, w ktorej pracuje ma rachunek w BRE Banku (od samego jego poczatku,
    choc to chyba bez znaczenia), mamy tam spory obrot i korzystamy z wielu
    produktow
    pani z Multi dzwoniac do mnie, powiedziala, ze firma jest na liscie firm,
    ktorych pracownicy maja lepsze warunki - mniej 0,5% na oprocentowaniu
    kredytow i 50 gr oplat za prowadzenie rachunku - kurcze sprawdzając teraz
    oplaty na wyciagu zauwazuylem, ze faktycznie w lutym bylo mniej ale w marcu
    wrocilo do normy - ladna promocja ;-)))

    --
    Matovy