-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.
edu.pl!uw.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Listy Rzeczpospolitej
Date: Fri, 15 Nov 2002 10:47:38 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 51
Sender: m...@p...onet.pl@chello062179038102.chello.pl
Message-ID: <ar2fsa$lug$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello062179038102.chello.pl
X-Trace: news.onet.pl 1037353674 22480 62.179.38.102 (15 Nov 2002 09:47:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 15 Nov 2002 09:47:54 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:212989
[ ukryj nagłówki ]Wczorajsze wydanie:
Kara zamiast przeprosin
Zdarzyła mi się podobna sytuacja jak czytelnikowi, którego list "Moje
pieniądze" opublikowały 3 października. Otrzymałem w promocji Srebrną
Kartę Citibanku. Ponieważ wyjeżdżałem za granicę, zrobiłem przedpłatę
za spodziewaną fakturę. Bank jednak, zamiast policzyć kwotę minimalną
do spłacenia, a następnie uregulować ją z mojej przedpłaty, najpierw
skompensował salda, a potem kazał mi spłacić minimum 30 zł. Oczywiście
nie mogłem tego zrobić, gdyż zawiadomienie zostało wysłane do domu, a
ja w tym czasie byłem na zagranicznych wakacjach.
Po powrocie dowiedziałem się, że naliczono mi 50 zł kary. Próbowałem
tłumaczyć bezsens regulaminu, który w ten sposób karze uczciwych
klientów banku. Aż trzy razy zgłaszałem telefonicznie reklamacje,
które - jak potem stwierdziłem - w ogóle nie były rejestrowane.
Poprosiłem operatora hot-linii, by podał mi adres, pod którym mogę
przesłać reklamację pisemnie. Dowiedziałem się, że reklamacje zgłasza
się tylko telefonicznie i pracownik nie ma prawa podać adresu banku.
Ostatecznie adres znalazłem w książce telefonicznej. Pismo
reklamacyjne wysłałem listem poleconym.
Minął miesiąc, a bank nie odpowiedział (choćby negatywnie), mimo że ma
obowiązek to zrobić w ciągu 14 dni. Wysłałem więc kolejne pismo
informujące zarząd banku, że w związku z niedotrzymaniem terminu
odpowiedzi na moją reklamację kieruję sprawę do GINB oraz do rzecznika
praw konsumenta. Już miałem wysyłać listy do tych instytucji, gdy
zadzwoniła do mnie na komórkę miła pani z centrali Citibanku. Prosiła,
bym zgodził się załatwić sprawę polubownie. W zamian za rezygnację z
wysyłania skarg do GINB i do RPK bank miał anulować karę, przysłać
list z przeprosinami oraz drobny upominek. Pomyślałem, że każdemu może
się zdarzyć błąd, więc przystałem na propozycję.
Po miesiącu, zamiast przeprosin, otrzymałem kolejną karę - za
niespłacenie poprzedniej kary w terminie. Rozgoryczony postanowiłem
spłacić wszystko co do grosza i machnąć ręką na tak oszukańczy bank.
Uregulowałem całe zadłużenie, przeciąłem kartę i wysłałem listem
poleconym do banku z krótkim oświadczeniem, że rezygnuje z usług.
Jeszcze przez kilka miesięcy straszono mnie kolejnymi karami za
przecięcie karty, która jest własnością banku.
Jacek Maliszewski ze Szczecina
--
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.02 13:12 p1w
- 15.11.02 13:26 Michał 'Amra' Macierzyński
- 15.11.02 13:35 p1w
- 15.11.02 13:41 Michał 'Amra' Macierzyński
- 15.11.02 14:57 Piotr Zawadzki
- 15.11.02 14:57 Kuroi Bonza
- 15.11.02 22:03 janko
- 16.11.02 08:15 Kuroi Bonza
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego