-
Data: 2002-11-15 09:47:38
Temat: Listy Rzeczpospolitej
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wczorajsze wydanie:
Kara zamiast przeprosin
Zdarzyła mi się podobna sytuacja jak czytelnikowi, którego list "Moje
pieniądze" opublikowały 3 października. Otrzymałem w promocji Srebrną
Kartę Citibanku. Ponieważ wyjeżdżałem za granicę, zrobiłem przedpłatę
za spodziewaną fakturę. Bank jednak, zamiast policzyć kwotę minimalną
do spłacenia, a następnie uregulować ją z mojej przedpłaty, najpierw
skompensował salda, a potem kazał mi spłacić minimum 30 zł. Oczywiście
nie mogłem tego zrobić, gdyż zawiadomienie zostało wysłane do domu, a
ja w tym czasie byłem na zagranicznych wakacjach.
Po powrocie dowiedziałem się, że naliczono mi 50 zł kary. Próbowałem
tłumaczyć bezsens regulaminu, który w ten sposób karze uczciwych
klientów banku. Aż trzy razy zgłaszałem telefonicznie reklamacje,
które - jak potem stwierdziłem - w ogóle nie były rejestrowane.
Poprosiłem operatora hot-linii, by podał mi adres, pod którym mogę
przesłać reklamację pisemnie. Dowiedziałem się, że reklamacje zgłasza
się tylko telefonicznie i pracownik nie ma prawa podać adresu banku.
Ostatecznie adres znalazłem w książce telefonicznej. Pismo
reklamacyjne wysłałem listem poleconym.
Minął miesiąc, a bank nie odpowiedział (choćby negatywnie), mimo że ma
obowiązek to zrobić w ciągu 14 dni. Wysłałem więc kolejne pismo
informujące zarząd banku, że w związku z niedotrzymaniem terminu
odpowiedzi na moją reklamację kieruję sprawę do GINB oraz do rzecznika
praw konsumenta. Już miałem wysyłać listy do tych instytucji, gdy
zadzwoniła do mnie na komórkę miła pani z centrali Citibanku. Prosiła,
bym zgodził się załatwić sprawę polubownie. W zamian za rezygnację z
wysyłania skarg do GINB i do RPK bank miał anulować karę, przysłać
list z przeprosinami oraz drobny upominek. Pomyślałem, że każdemu może
się zdarzyć błąd, więc przystałem na propozycję.
Po miesiącu, zamiast przeprosin, otrzymałem kolejną karę - za
niespłacenie poprzedniej kary w terminie. Rozgoryczony postanowiłem
spłacić wszystko co do grosza i machnąć ręką na tak oszukańczy bank.
Uregulowałem całe zadłużenie, przeciąłem kartę i wysłałem listem
poleconym do banku z krótkim oświadczeniem, że rezygnuje z usług.
Jeszcze przez kilka miesięcy straszono mnie kolejnymi karami za
przecięcie karty, która jest własnością banku.
Jacek Maliszewski ze Szczecina
--
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.02 13:12 p1w
- 15.11.02 13:26 Michał 'Amra' Macierzyński
- 15.11.02 13:35 p1w
- 15.11.02 13:41 Michał 'Amra' Macierzyński
- 15.11.02 14:57 Piotr Zawadzki
- 15.11.02 14:57 Kuroi Bonza
- 15.11.02 22:03 janko
- 16.11.02 08:15 Kuroi Bonza
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie