-
1. Data: 2020-05-22 21:08:55
Temat: Logowanie Inteligo
Od: cef <c...@i...pl>
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
Chromie.
Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
aktualizowało,
a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
takie efekty?
-
2. Data: 2020-05-22 21:16:31
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
cef <c...@i...pl> writes:
> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?
Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
Zalogował się bez problemu.
KJ
--
http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html
-
3. Data: 2020-05-22 22:47:51
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: Waldek <m...@a...nie.dam>
W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
> cef <c...@i...pl> writes:
>
>> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
>> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
>> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
>
> Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?
>
> Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
> Zalogował się bez problemu.
>
Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
Również bez problemu
Pozdro
-
4. Data: 2020-05-22 23:01:18
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2020-05-22 o 22:47, Waldek pisze:
> W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
>> cef <c...@i...pl> writes:
>>
>>> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
>>> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
>>> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki
>>> Firefox
>>
>> Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?
>>
>> Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101
>> Firefox/76.0"
>> Zalogował się bez problemu.
>>
>
> Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
>
> Również bez problemu
Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem
-
5. Data: 2020-05-22 23:06:46
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:
> Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
>
> Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
> a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
> Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
> Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
> opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem
Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
logowanie bezpośrednio ze strony banku juz
przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.
-
6. Data: 2020-05-23 07:52:38
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
> i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
> działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
> danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
> Chromie.
> Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
> o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
> aktualizowało,
> a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
> takie efekty?
wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.
J.
-
7. Data: 2020-05-23 08:07:42
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2020-05-23 o 07:52, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
>> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
>> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
>> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
>> i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
>> działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
>> danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
>> Chromie.
>> Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
>> o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
>> aktualizowało,
>> a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
>> takie efekty?
>
> wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.
To zrobiłem w pierwszej kolejności.
Miałem kiedyś podobną sytuację w BZWBK
(logowałęm się, ale nie możńa było wyświetlać czy pobrać nic)
i konsultant telefonicznie kazał mi pozmieniać jakieś ustawienia wewnątrz
przeglądarki. Jedyne co podejrzewam, to co chwilę mi się ładuje w FF to
jakieś ustawienia Szafiru do podpisu elektronicznego, bo ostatnio często
wchodzę do ZUS,
ale teraz mam wyczyszczone wszystko i nie pomogło.
-
8. Data: 2020-05-24 13:45:10
Temat: Re: Logowanie Inteligo
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2020-05-22 o 23:06, cef pisze:
> W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:
>
>> Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
>>
>> Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
>> a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
>> Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
>> Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
>> opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem
>
> Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
> komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
> logowanie bezpośrednio ze strony banku juz
> przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.
Widać prace konserwacyjne może pomogły -
ja nic nie zrobiłem i zaczęło działać.