  • 1. Data: 2008-12-01 11:20:46
    Temat: Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Od: "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl>

    mBank, taki komunikat wisi od jakiejś godziny:

    "Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10
    minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka automatycznie
    wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że
    logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    serdecznie przepraszamy."

    Czy to tylko u mnie, czy może w związku z niedawno ogłoszonym planem
    pomocy rządowej mBank zaczął zwijać serwery? ;-)
    pwz

  • 2. Data: 2008-12-01 11:25:20
    Temat: Re: Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 12:20:46 +0100, Piotr Zawadzki napisał(a):

> [...]
    >
    > "Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    > Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do

    U mnie przed chwilą działało.
    Ale faktycznie, wylogowałem się i próbowałem zalogować -- i nie działa ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-01 11:27:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > U mnie przed chwilą działało.
    > Ale faktycznie, wylogowałem się i próbowałem zalogować -- i nie działa ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd

    gdybyście nie pisali, że cos nie działa to NIC bym nie zauważył...poza tym
    cały czas mogę się logować (przelewy robiłem rano)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-12-01 11:30:44
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > gdybyście nie pisali, że cos nie działa to NIC bym nie zauważył...poza tym
    > cały czas mogę się logować (przelewy robiłem rano)

    a u mnie tez:
[...]

    co ciekawe czasem sie takie bzdety pokazuja i jak wchodze z innej
    przegladarki to dzialaja

    begin 666 blank.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 5. Data: 2008-12-01 11:31:44
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Piotr Zawadzki wrote:
> [...]
    >
    > Czy to tylko u mnie, czy może w związku z niedawno ogłoszonym planem
    > pomocy rządowej mBank zaczął zwijać serwery? ;-)

    Wyczysc cookies - moze zadziala.

    Zwyczajne przeciezenie serwerow, ostatnio mbnak ma tak co 2-3 dni.
    Jednym dziala, innym nie - serwer odrzuca czesc ruchu.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-12-01 11:33:00
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    po zmianie IP zadzialalo

  • 7. Data: 2008-12-01 12:02:13
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 1, 12:20 pm, "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> wrote:

    > Czy to tylko u mnie, czy może w związku z niedawno ogłoszonym planem
    > pomocy rządowej mBank zaczął zwijać serwery? ;-)

    u mnie działa, acz podejrzanie wolno...

  • 8. Data: 2008-12-01 12:08:18
    Temat: Re: Logowanie do systemu przej?ciowo niemo?liwe
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    jupic wrote:
> [...]
    >
    > a u mnie tez:
    > Przepraszamy, ale obecnie nie ma mo?liwo?ci logowania do internetowego
    > serwisu transakcyjnego.
    > Powtórna próba logowania bedzie prawdopodobnie mo?liwa po up?ywie 10 minut.
    > Je?li pozostaniesz na tej stronie, Twoja przegl?darka automatycznie
    > wy?wietli formatke do logowania po up?ywie 10 minut, pod warunkiem, ?e
    > logowanie bedzie mo?liwe.
    > Za niedogodno?ci zwi?zane z oczekiwaniem na mo?liwo?ae zalogowania serdecznie
    > przepraszamy.
    >
    > co ciekawe czasem sie takie bzdety pokazuja i jak wchodze z innej

    Wystarczy cookies wyczyscic i powinno zadzialac - jak nie zadziala to
    jeszcze raz. Ew zmiana IP.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2008-12-01 12:49:01
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 12:31:44 +0100, Maverick napisał(a):

    > Wyczysc cookies - moze zadziala.

    Nie zadziałało, IP zmienić nie mogę, przez komórkę wchodzę bez problemu, na
    PC nie :/

    > Zwyczajne przeciezenie serwerow, ostatnio mbnak ma tak co 2-3 dni.
    > Jednym dziala, innym nie - serwer odrzuca czesc ruchu.

    Widać efekty kampanii reklamowej mBank. Mam u nich konto od 4 lat i ja nie
    mam dostępu, a nowi pewnie mają, bo zmiennym IP z komórki mogę sie
    zalogować.

    Czyli mnie olać, jako klienta zdobytego dawno, byle nowi mieli się dobrze -
    przynajmniej na początku.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 10. Data: 2008-12-01 13:01:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 13:49:01 +0100, Tony napisał(a):

    > Widać efekty kampanii reklamowej mBank. Mam u nich konto od 4 lat i ja
    > nie mam dostępu, a nowi pewnie mają, bo zmiennym IP z komórki mogę sie
    > zalogować.

    Myślę, że teraz właśnie czyszczą Ci konto ;-)