    From: "jupic" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Date: Mon, 1 Dec 2008 12:30:44 +0100

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gh0hn4$14lp$1@opal.icpnet.pl...

    > gdybyście nie pisali, że cos nie działa to NIC bym nie zauważył...poza tym
    > cały czas mogę się logować (przelewy robiłem rano)

    a u mnie tez:
    Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10 minut.
    Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka automatycznie
    wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że
    logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie
    przepraszamy.

    co ciekawe czasem sie takie bzdety pokazuja i jak wchodze z innej
    przegladarki to dzialaja

    begin 666 blank.gif
    `
    end