  • 1. Data: 2002-12-20 18:41:54
    Temat: Logowanie mBank i Inteligo - problem
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    Strona
    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp
    oraz
    https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web
    wyświetla

    The page cannot be displayed
    The page you are looking for is currently unavailable. The Web site
    might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your
    browser settings.

    Działało bez problemów przez rok, przeinstalowałem IE, coś muszę
    doinstalować/skonfigurować ?

    IE 5.5 128 , wszystkie upd

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 2. Data: 2002-12-20 21:50:08
    Temat: Re: Logowanie mBank i Inteligo - problem
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl> wrote in message
> [...]
    your
    > browser settings.
    >
    > Działało bez problemów przez rok, przeinstalowałem IE, coś muszę

    Ależ ja jestem stupid, przyblokowałem na routerze porty IN/OUT 443 bo
    myślałem że to Kazaa :)

    --