  • 1. Data: 2007-03-09 15:48:53
    Temat: Lokata Expander Gwarancja - jak to dziala?
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Czesc,
    dostalem spam reklamujacy to:

    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Menu
    3&news_cat_id=863&layout=1

    Zastanawiam sie jak to dziala, ze zysk jest wiekszy gdy kurs EUR/PLN
    bedzie w oczekiwanym przedziale? Jakie tu mechanizmy dzialaja?

    "Odsetki naliczane będą na koncie posiadacza lokaty za każdy dzień, w
    którym kurs euro do złotego znajdzie się w ustalonym przedziale."

    Generalnie prosze o komentarze "gdzie jest haczyk" - bo przeciez
    niemozliwe, zeby Expander na tym nie zrabial ;)

    miko

  • 2. Data: 2007-03-09 16:00:41
    Temat: Re: Lokata Expander Gwarancja - jak to dziala?
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Michal Kolodziejczyk wrote:
> [...]
    >
    > Zastanawiam sie jak to dziala, ze zysk jest wiekszy gdy kurs EUR/PLN
    > bedzie w oczekiwanym przedziale? Jakie tu mechanizmy dzialaja?

    Co prawda dalej nie wiem jak to dokladnie dziala, ale mechanizm jest
    opisany tu:

    http://www.finanseosobiste.pl/content/view/568/31/

    miko