  • 11. Data: 2010-01-20 10:07:30
    Temat: Re: Lokata OF
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "jerzy_p" news:hj6ib0$8td$1@achot.icm.edu.pl

    > czy ze względu na dzienna kapitalizację tej lokaty ma tutaj znaczenie
    kwota
    > maksymalna wplacana na jedna lokate podobnie jak w przypadku rachunków z
    > dzienną kapitalizacja?

    Ma i dlatego też na jedną lokatę nie wpłacisz więcej niż 15 kafelków -
    system w czasie składania wniosku nie zaakceptuje większej kwoty.
    Masz większą ilość gotówki niż ww. suma to rozbij to na kilka lokat i po
    sprawie :)

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-01-20 10:08:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hj6gh3$7p5$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Przecie napisałem 20 minut wcześniej ?!
    > ;-)

    Zaspany rano byłem i twój post przeoczyłem :)

  • 13. Data: 2010-01-20 17:58:58
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    witrak() pisze:

    > Ha, ha, ha... Wytrzymali nas do ostatniej chwili :-)
    > Teraz będą mieli dziesiątki tysięcy przeterminowujących się wniosków...
    >
    > witrak()
    > PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

    Oni po prostu liczą ile pojawia się wniosków i na tej podstawie
    wnioskują co zrobić ;)

    --
    Tnx. Regards. Bzd.