  • 1. Data: 2008-01-18 00:42:27
    Temat: Lokata bez chodzenia do banku
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Szukam lokaty (albo innej w miarę pewnej inwestycji,
    giełdzie na razie dziękuję :-)

    ** kwota lokaty > 10 kzł
    ** lokata ~3 miesiące
    ** oprocentowanie > 5%
    ** najlepiej bez konieczności wizyty w banku

    Ten ostatni punkt jest dla mnie dość ważny - nie mam czasu
    jeździć po bankach.

    Na WWW Toyota Bank jest napisane, że
    wystarczy telefon na infolinię, gdzie założą lokatę
    i podadzą nr rachunku do wpłaty. Oprocentowanie 5,4%

    A może jest gdzieś korzystniej?

    Dzięki z góry za pomoc.
    pbjs

  • 2. Data: 2008-01-18 07:01:03
    Temat: Re: Lokata bez chodzenia do banku
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Na WWW Toyota Bank jest napisane, że
    > wystarczy telefon na infolinię, gdzie założą lokatę
    > i podadzą nr rachunku do wpłaty. Oprocentowanie 5,4%

    A po okresie lokaty wyplacaja na wskazane konto calosc (wplata+odsetki)? Tak
    wlasnie bylo kiedys w AIG, nie wiem jak inne warunki, ale ten z chodzeniem
    po bankach byl rozwiazany perfect.
    Pozdrawiam,
    Marp