-
1. Data: 2008-01-17 13:14:44
Temat: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
Od: Sebastian <n...@n...com>
Już wszystko wiadomo, cytat ze strony mBanku:
" ... spowodowane jest to faktem, iż mBank, dzięki najnowocześniejszemu
systemowi bankowemu najszybciej przetwarza codzienne dane z VISY"
Nasz samolot rozbił się po starcie bo jest taki nowoczesny. Gratuluje
poczucia humoru działowi PR. No w końcu każda okazja jest dobra żeby się
reklamować.
Dzięki temu, że jesteście tacy wspaniali cudownie podniósł się poziom
adrenaliny u wielu klientów. Nie da się wytłumaczyć tej sytuacji bez
przechwalania się, że jesteście lepsi od konkurencji? Jakieś zdanie o
tym, że bank ubolewa nad tym, że z powodów przez niego niezawinionych
klientów spotkały kłopoty było by chyba bardziej na miejscu?
Brak informacji przez wiele godzin, żeby w końcu pojawił sie link małym
drugiem gdzieś w rogu strony to też przykład nowoczesności? Reklama
doładowań na cały ekran, komunikat dla ludzi którym zniknęły wszystkie
pieniądze gdzieś schowany? Planujecie jeszcze jakieś udoskonalenia w
przyszłości?
--
Pozdrawiam
Sebastian
-
2. Data: 2008-01-17 13:40:18
Temat: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>
In news:fmnkbt$72n$1@inews.gazeta.pl, *Sebastian* wrote:
> Brak informacji przez wiele godzin, żeby w końcu pojawił sie link
> małym drugiem gdzieś w rogu strony to też przykład nowoczesności?
> Reklama doładowań na cały ekran, komunikat dla ludzi którym zniknęły
> wszystkie pieniądze gdzieś schowany? Planujecie jeszcze jakieś
> udoskonalenia w przyszłości?
E no nie przesadzaj na grupie byla info bardzo szybko :)
A wiadomo ze tu sie mozna wiecej dowiedziec niz w samym banku :)
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
-
3. Data: 2008-01-17 13:47:55
Temat: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
Od: Sebastian <n...@n...com>
darnok pisze:
> In news:fmnkbt$72n$1@inews.gazeta.pl, *Sebastian* wrote:
>> Brak informacji przez wiele godzin, żeby w końcu pojawił sie link
>> małym drugiem gdzieś w rogu strony to też przykład nowoczesności?
>> Reklama doładowań na cały ekran, komunikat dla ludzi którym zniknęły
>> wszystkie pieniądze gdzieś schowany? Planujecie jeszcze jakieś
>> udoskonalenia w przyszłości?
>
> E no nie przesadzaj na grupie byla info bardzo szybko :)
> A wiadomo ze tu sie mozna wiecej dowiedziec niz w samym banku :)
Fakt :-)
Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako
konsultantów czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są?
Praca w korporacji robi z mózgu siano :-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
-
4. Data: 2008-01-17 13:59:01
Temat: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>
Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:fmnma5$i2d$1@inews.gazeta.pl...
> Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako konsultantów
> czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są? Praca w
> korporacji robi z mózgu siano :-)
A tak w ogólności, to o co Ci chodzi ?
Banków jest dużo, do wyboru do koloru.
Co do guru, to w mBanku działa Rada klientów, wcale nie na pensji, ale
społecznie i co jakiś czas zmieniają się. Czasem są widoczni na forum
mBanku.
Ta ja napisałem, Klakier, łubu dubu ... ;]
-
5. Data: 2008-01-17 17:15:12
Temat: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
Od: Sebastian <n...@n...com>
Robert Wicik pisze:
> Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> news:fmnma5$i2d$1@inews.gazeta.pl...
>> Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako konsultantów
>> czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są? Praca w
>> korporacji robi z mózgu siano :-)
>
> A tak w ogólności, to o co Ci chodzi ?
> Banków jest dużo, do wyboru do koloru.
> Co do guru, to w mBanku działa Rada klientów, wcale nie na pensji, ale
> społecznie i co jakiś czas zmieniają się. Czasem są widoczni na forum
> mBanku.
>
> Ta ja napisałem, Klakier, łubu dubu ... ;]
O nic mi nie chodzi, dałem emotikona na koniec przecież.
Jestem rozczarowany.
Brakiem szybkiej informacji dla klientów.
Komunikatem, z którego wynika że klienci są w najnowocześniejszym banku
a konkurencja jest zacofana - i jak do się ma do ich problemów?
Że w podobno w Czechach była szybka szczegółowa informacja o problemach
i zarząd mBanku.cz nie kazał im się cieszyć, że są w najlepszym banku
wyraził a ubolewanie z powodu problemów swoich klientów. Może tam jest
większa konkurencja?
To nie są uwagi do Rady Klientów tylko opinia o pracy Zarządu.
Myślę, że to podejście typowe dla większość banków, nie ma raczej
alternatywy. To co? Napisać na forum, że banki powinny informować tylko
o tym co uzna ich marketing za stosowne a nie o tym o czym ich klienci
powinni wiedzieć? Może jeszcze przeprosić za prawo nakazujące podawanie
RRSO, ilu ludzi przez ten głupi przepis zrezygnowało ze wspaniałych
produktów bankowych?
--
Pozdrawiam
Sebastian