  • 1. Data: 2003-06-03 22:43:58
    Temat: Lokata roczna za 7%
    Od: "Marek" <s...@p...gazeta.pl tnij_to>

    Co sądzicie o lokacie Dominet Forte która przy zmiennym
    oprocentowaniu i kwocie od 10tys wzwyż daje 7% w stosunku
    rocznym a przy stałym oprocentowaniu 6,25%. Oferuje to
    Dominet Bank (dawny Cuprum Bank) http://www.cupr.com.pl/

    Marek

  • 2. Data: 2003-06-03 22:58:18
    Temat: Re: Lokata roczna za 7%
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > oprocentowaniu i kwocie od 10tys wzwyż daje 7% w stosunku
    > rocznym a przy stałym oprocentowaniu 6,25%. Oferuje to

    Bylo juz. I to na tyle dawno, ze ci co kiedys tam zainwestowali chyba
    nie czuja sie zawiedzeni?
    Ja osobiscie jestem za.

    P.S. Czy ktos orientuje sie czy Dominet to w swietle prawa bankowego
    zupelnie nowy bank, czy ten sam (znaczy Cuprum ze zmieniona nazwa).
    Chodzi mi o to czy liczy mu sie wspolczynnik wyplacalnosci wedle
    stawki powyzej drugiego roku czy tez pierwszego roku?

  • 3. Data: 2003-06-04 05:55:53
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-06-04 00:58, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > P.S. Czy ktos orientuje sie czy Dominet to w swietle prawa bankowego
    > zupelnie nowy bank, czy ten sam (znaczy Cuprum ze zmieniona nazwa).

    Ten sam. Jest tylko miana nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym

    --
    Roman Sąsiada
    k...@p...onet.pl http://katoda.republika.pl