  • 81. Data: 2011-03-19 01:39:13
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2011 09:53, XXL pisze:
> [...]
    > Czytałem kiedyś (nie pamiętam gdzie więc nie mogę przytoczyć źródła tej
    > informacji), że na japońskiej giełdzie początek krachu i późniejszej
    > wieloletniej bessy był poprzedzony euforią która doprowadziła kursy japońskich
    > spółek do absurdalnych wycen.
    > Wiele spółek było notowanych przy C/Z dochodzącym do 100 ale były też spółki
    > gdzie C/Z doszło do całkowicie irracjonalnej wartości 150-200 !!!
    > Do tego doszły trzęsienia ziemi, które w latach 90-tych nękały Japonię.
    >
    > Na szczęście w Polsce nie ma i nie będzie powyższych uwarunkowań.

    Ale mamy ofe i jak ofe bedzie musialo sprzedawac bo sie zmienia
    uwarunkowania demograficzne (wiecej emerytow - mniej pracujacych) to
    istnieje taka mozliwosc, ze bedziemy - cytujac Walese - "druga japonia"...

    Pozdrawiam
    SlawcioD

  • 82. Data: 2015-01-02 01:03:11
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 15 marca 2011 08:57:29 UTC+1 użytkownik skippy napisał:
    > Proszę o opinię jakie istnieją przesłanki, że to na pewno nie spotka np.
    > nas.
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=nikkei&c=30y&t=c&a=lg&b=1

    Spróbuj inwestowania w akcje i inne aktywa zgodnie z prawdziwymi cyklami rynkowymi, a
    ryzyko porażki spadnie niemal do zera. Info na
    http://inwestowanie-w-akcje.netinvest.pl/

    --
    Bodhi