eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLosowe działanie płatności zbliżeniowychLosowe działanie płatności zbliżeniowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
    s.mixmin.net!aioe.org!YTGbr/1ai8DmLuyrxEIOQg.user.46.165.242.91.POSTED!not-for-
    mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Losowe działanie płatności zbliżeniowych
    Date: Wed, 11 Jan 2023 21:36:09 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <tpn6jq$15c5$1@gioia.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="38277";
    posting-host="YTGbr/1ai8DmLuyrxEIOQg.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Firefox/102.0 Thunderbird/102.6.1
    Content-Language: en-GB, pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:666141
    [ ukryj nagłówki ]


    Od kilku lat płacę wszędzie zbliżeniowo smartfonem iPhone. Mam dwie
    karty dodane do Apple Wallet. Wszystko działało sprawnie na iPhone SE
    (tym starszym), 7 Plus i 12 Mini do około połowy 2022 roku. Wtedy
    zaczęły pojawiać się okazjonalnie trudności - przy niektórych
    zbliżeniach czas oczekiwania na "piknięcie" był podejrzanie długi. A
    przy innych transakcjach wszystko szło normalnie. Stopniowo na
    przestrzeni ostatnich paru miesięcy coraz częściej były problemy i teraz
    już tylko niektóre transakcje dochodzą do skutku, a większość w ogóle
    nie. Tzn. na terminalu pojawia się komunikat "zbliż kartę", ja zbliżam
    smartfon i nic się nie dzieje przez kilka minut, aż terminal rezygnuje.
    Usterka sprzętowa telefonu, czy da się to jakoś naprawić?
    Nie pomogło usunięcie i dodanie od nowa kart.
    Zadzwoniłem do banku i sympatyczny konsultant powiedział mi, że
    "zresetował" moją kartę (cokolwiek by to miało znaczyć) i żadnej poprawy.
    Jakieś pomysły?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1