-
11. Data: 2002-04-24 14:41:46
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> To sa twoje indywidualne spostrzezenia i mysle ze na ich podstawie trudno
> wysnuc jakiekolwiek ostrzezenie.
dlatego lepiej unikac placowek :) I dzownic na infolinie.
Dlatego podoba mi sie Fortis, mBank, Multi.
Z Inteligo nie mialem duzo doczynienia - bo nie uzywalem za czesto, ale tez
pewnie tak samo bylbym zadowolony.
Zawsze mozna sobie zadzwonic, jak nam sie nie spodoba odpowiedziedz,
dzownimy jeszcze raz :)
O ktorej sie chce porze i tak dalej.
:)
-
12. Data: 2002-04-24 14:50:07
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:aa6g7a$99r$1@news.onet.pl...
> Zawsze mozna sobie zadzwonic, jak nam sie nie spodoba odpowiedziedz,
> dzownimy jeszcze raz :)
> O ktorej sie chce porze i tak dalej.
ale i tak uwagi zawsze trafiaja na p.b.b. ;-) wiec nie ma znaczenia czy to
lukas/m/citi/linka zawiodla czy pracownik w oddziale. Obraz banku jako
calosci tworza wszytskie rodzaje kontaktu z klientem.
--
JaKi
-
13. Data: 2002-04-24 15:00:27
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> ale i tak uwagi zawsze trafiaja na p.b.b. ;-) wiec nie ma znaczenia czy to
> lukas/m/citi/linka zawiodla czy pracownik w oddziale. Obraz banku jako
> calosci tworza wszytskie rodzaje kontaktu z klientem.
Oczywiscie.
Ale pamietaj, ze takie nagrana z Telecentrum sa nagrywane a co za tym idzie
przechowywane i odsluchiwane. Mozesz poprawic dykcje danego pracownika,
mozesz mu udzielic nagany bo wiesz jak sie zachowal i tak dalej i tak dalej.
Natomiast tworzenie wizerunku klasycznych bankow - to juz wiekszy orzech do
zgryzienia - co widac na przykladzie.... Multibanku :) Wiadomo jednak, ze
obsluga nie jest taka jaka powinna byc - chociaz roznia sie od innych
dinozaurow, to jednak wiele tutaj zarzutow sie pojawia o niekompetencji i
tak dalej i tak dalej.
No i to trudniej wyplenic - bo kierownictwo moze sie przekonac badz to z
oficjalnych skarg, badz np z takiej listy - ale jesli tylko 5% klientow sie
skarzy oficjalnie....
Wazne jest zeby bylo malo zazalen, ale wazniejsze jest jak taki bank
podejdzie do klienta w czasie reklamacji. :)
-
14. Data: 2002-04-24 19:04:40
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "PJ" <h...@W...pl>
Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał:
> Mam e-konto pro od 8 msc i jestem bardzo zadwolony, zarowno z konta jak i
> obslugi w oddziale.
> To sa twoje indywidualne spostrzezenia i mysle ze na ich podstawie trudno
> wysnuc jakiekolwiek ostrzezenie.
Online'owosc tego banku pozostawia niestety wiele do zyczenia :\
Poza tym co najmniej dziwnie wyglada komunikat "serwer zajety" przy
aktualizacji stanu konta o godz. 2 w nocy :(
--
Pozdrawiam
PJ
-
15. Data: 2002-04-24 19:18:08
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "minik" <m...@m...net>
> Online'owosc tego banku pozostawia niestety wiele do zyczenia :\
> Poza tym co najmniej dziwnie wyglada komunikat "serwer zajety" przy
> aktualizacji stanu konta o godz. 2 w nocy :(
Co do online to racja, przydala by sie mala modernizacja systemu.
Jesli chodzi o bledy to raz na ruski rok.
Pozdr, minik
-
16. Data: 2002-05-09 16:34:32
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aa6692$je4$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:aa65s4$mk2$1@news.tpi.pl...
>
> > To prawda, że mają brudny sprzęt, a niektórzy pracownicy nawet
> > zabłocone buty!
> > Ale to już inna historia....
> > Ale niemożność uzyskania podstawowych informacji to już lekka
przesada.
> >
> przydala by im sie niezapowiedziana inspekcja ;-P
> Oba oddzialy na Sienkiewicza - w trzecim nie wiem jak jest - ale na
wszelki
> wypadek tez warto go skontrolowac ;-D
>
To rzeczywiście na tyle "specyficzna" sytuacja, że któreś z Was
odwiedzających oddziały (a najlepiej obydwoje niezależnie od siebie)
powinno napisać pismo do centrali. Ale w takiej sprawie po pierwsze
radzę klasyczny list (niekoniecznie polecony), a po drugie ton
informujący o przykrych wrażeniach z wizyty w oddziałach, a nie
opisujący swoje oburzenie.
--
Lejak
j...@p...onet.pl
j...@a...net.pl
-
17. Data: 2002-05-09 20:27:39
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:abekvi$j4k$2@news.tpi.pl...
>
> To rzeczywiście na tyle "specyficzna" sytuacja, że któreś z Was
> odwiedzających oddziały (a najlepiej obydwoje niezależnie od siebie)
> powinno napisać pismo do centrali. Ale w takiej sprawie po pierwsze
> radzę klasyczny list (niekoniecznie polecony), a po drugie ton
> informujący o przykrych wrażeniach z wizyty w oddziałach, a nie
> opisujący swoje oburzenie.
>
faktycznie - moze im jakiegos maila skrobne ;-) niech sie tylko zbiore ;-)
jestem ciekawy co odpisza. BZWBK odstawia totalna olewke - nawet w przypadku
reklamacji, a ciekawe jak Lukas zareaguje na pismo z moimi wrazeniami ;-)
--
JaKi
-
18. Data: 2002-05-10 07:06:44
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: <b...@p...onet.pl>
> Jestem posiadaczką konta e-pro w Lucasie
> i niestety przeraża mnie niekompetencja i brak kultury
> pracowników tego banku.
> Odwiedzam regularnie 2 placówki w Kielcach
> - wpłacam pieniądze na konto (własne) i najczęściej
> pracownicy grają w jakąś odmianę gry sieciowej,
> od której z niezadowoleniem się odrywają.
> O możliwości uzyskania informacji nie wspomnę
> - nie wiedzą nawet, gdzie są ich bankomaty (tzn. bezprowizyjne
> bo nie mają własnych korzystają chyba z usług Banku Zach.).
> Klienta traktują dosyć nieuprzejmie i to wszyscy z jakimi miałam styczność
> (chodzę w różnych porach).
Po co chodzisz tak często do placówek skoro masz konto internetowe? Może to
śwadome działanie pracowników banku - zniechęcić do oddziałów tego kto ma konto
internetowe "Niech Pan tu już więcej nie przychodzi! Do domu przed komputer
marsz!" :)
Bart
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
19. Data: 2002-05-13 12:35:24
Temat: Re: Lucas i chamstwo
Od: "RZ" <r...@g...pl>
> Po co chodzisz tak często do placówek skoro masz konto internetowe? Może to
> śwadome działanie pracowników banku - zniechęcić do oddziałów tego kto ma konto
> internetowe "Niech Pan tu już więcej nie przychodzi! Do domu przed komputer
> marsz!" :)
Wpłacam gotówkę.
R.