eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLucas i chamstwoRe: Lucas i chamstwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lucas i chamstwo
    Date: Wed, 24 Apr 2002 17:00:27 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 21
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <aa6hac$bbt$1@news.onet.pl>
    References: <aa64op$bt4$1@news.tpi.pl> <aa65oo$ef9$1@news.polbox.pl>
    <aa666a$ppu$1@news.tpi.pl> <aa6eck$5sd$1@news.onet.pl>
    <aa6g7a$99r$1@news.onet.pl> <aa6gnb$aar$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1019660428 11645 62.179.17.154 (24 Apr 2002 15:00:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Apr 2002 15:00:28 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:178410
    [ ukryj nagłówki ]

    > ale i tak uwagi zawsze trafiaja na p.b.b. ;-) wiec nie ma znaczenia czy to
    > lukas/m/citi/linka zawiodla czy pracownik w oddziale. Obraz banku jako
    > calosci tworza wszytskie rodzaje kontaktu z klientem.

    Oczywiscie.
    Ale pamietaj, ze takie nagrana z Telecentrum sa nagrywane a co za tym idzie
    przechowywane i odsluchiwane. Mozesz poprawic dykcje danego pracownika,
    mozesz mu udzielic nagany bo wiesz jak sie zachowal i tak dalej i tak dalej.
    Natomiast tworzenie wizerunku klasycznych bankow - to juz wiekszy orzech do
    zgryzienia - co widac na przykladzie.... Multibanku :) Wiadomo jednak, ze
    obsluga nie jest taka jaka powinna byc - chociaz roznia sie od innych
    dinozaurow, to jednak wiele tutaj zarzutow sie pojawia o niekompetencji i
    tak dalej i tak dalej.
    No i to trudniej wyplenic - bo kierownictwo moze sie przekonac badz to z
    oficjalnych skarg, badz np z takiej listy - ale jesli tylko 5% klientow sie
    skarzy oficjalnie....

    Wazne jest zeby bylo malo zazalen, ale wazniejsze jest jak taki bank
    podejdzie do klienta w czasie reklamacji. :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1