eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas Bank - próba logowaniaLukas Bank - próba logowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de
    !tiscali!newsfeed1.ip.tiscali.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.13
    4.MISMATCH!postnews.google.com!d61g2000hsa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: summ <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas Bank - próba logowania
    Date: Mon, 26 Nov 2007 16:19:06 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 85.193.225.157
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1196122747 25083 127.0.0.1 (27 Nov 2007 00:19:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Nov 2007 00:19:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d61g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=85.193.225.157;
    posting-account=h9SRIAoAAACuxgvBLkXVhDPgC1eD6A7N
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.9)
    Gecko/20071025 Firefox/2.0.0.9,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:431041
    [ ukryj nagłówki ]

    Jestem już klientem Lukas Banku, otrzymałem identyfikator, hasło i
    token. Za cholerę nie mogę się zalogować - że niby zły identyfikator
    lub hasło. Dzwonię na infolinię, a tam pani mówi, że w tej chwili trwa
    przerwa w obsłudze i że jest o tym informacja na stronie logowania.
    Trzeba tylko kliknąć na *Wydarzenia i promocje*, a potem na
    *Pokaż wszystkie* i przewinąć (bardzo długi) ekran na sam dół, a wtedy
    można przeczytać stosowną informację :-)

    Na pytanie, dlaczego strona w ogóle dopuszcza mnie do logowania pani
    odpowiada, że "taka jest funkcjonalność" strony. Uff...a miało być
    normalnie. Pamiętam reklamę: "Tak powinno być w każdym banku"

    Pani konsultantka poradziła mi zgłosić moje uwagi dyrekcji banku bo
    "nikt tego jeszcze nie zgłaszał", podobnie jak
    problemu złego wklejania numerów kont ze spacjami.

    Mimo wszystko wierzę w Lukasa...
    bo co mi innego pozostało ;-)

    Byłem niedawno z ciekawości w Polbanku, greckim zresztą - jak sama
    nazwa wskazuje ;-)
    Na pytanie o dostęp przez Internet odpowiedziano mi:
    "No wie pan... nie za bardzo, ale przelewy da się robić" :-)

    Summ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1