  • 1. Data: 2002-06-06 22:32:57
    Temat: Lukas: Jaja se robią?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    od dwóch dni usiłuję dokonać przelewu z Lukasa... Wczoraj
    wieczorem dałem odświeżanie stanu konta, dał radę. Na przelewie
    wymiękł, kolejne odświeżanie mówiło, że serwer zajęty. Dzisiaj
    wieczorem znów próbuję. Tym razem nawet nie odświeża stanu, bo
    ,,serwer zajęty''. Ten dostęp OnLine to jest taki jak legendarne
    wywłaszczenie w Maku...

    Jedno co Lukas ma fajne, to sortowanie historii od końca, a przecież
    zazwyczaj potrzebuje się dostępu do najnowszych informacji. Że też
    mBank na to nie wpadł :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-06-07 05:04:47
    Temat: Re: Lukas: Jaja se robią?
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    Dnia 02-06-07 00:32, Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > od dwóch dni usiłuję dokonać przelewu z Lukasa... Wczoraj
    > wieczorem

    > Dzisiaj wieczorem znów próbuję

    może podcinam gałąź, na której siedzę ale jak tu nie wspomóc
    potrzebujących. polecam *5:30*

    andy

  • 3. Data: 2002-06-07 17:05:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (7 Jun 02 05:04:47 GMT), a...@w...pl
    (Andrzej Kłos) był(a) napisał(a):

    >może podcinam gałąź, na której siedzę ale jak tu nie wspomóc
    >potrzebujących. polecam *5:30*

    ?????? Co polecasz?

  • 4. Data: 2002-06-07 17:18:41
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > ?????? Co polecasz?

    Ja zrozumiałem: "Łącz się o godz.5:30"

    Pozdrawiam sąsiada,
    zd

  • 5. Data: 2002-06-07 17:31:39
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

> [...]
    > wieczorem znów próbuję. Tym razem nawet nie odświeża stanu, bo
    > ,,serwer zajęty''. Ten dostęp OnLine to jest taki jak legendarne
    robilem wczoraj wieczorem przelew w Lukasie i nie mailem zadnych problemow,
    wlasciwie jeszce nigdy nie mialem problemow z pzrelewami w Lukasie,
    a troche ich juz zrobilem

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 6. Data: 2002-06-08 22:04:52
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mBank na to nie wpadł :-(
    >
    > --
    > Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder

    Czyli to jest świetny bank!
    A, ze ma drobne problemy jak każdy....:-)