eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas KK Maxima - obsluga fatalna - Nie polecam!Lukas KK Maxima - obsluga fatalna - Nie polecam!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e3g2000cwe.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "grzechu" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas KK Maxima - obsluga fatalna - Nie polecam!
    Date: 3 Nov 2006 06:47:12 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.131.180
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1162565237 876 127.0.0.1 (3 Nov 2006 14:47:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Nov 2006 14:47:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e3g2000cwe.googlegroups.com; posting-host=83.27.131.180;
    posting-account=P3_ZBg0AAADgI1tWrkwaWfCxGsiy6FHQ
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399834
    [ ukryj nagłówki ]

    Kilka miesiecy temu zamówiem sobie ta karte. Po miesiacu przyslali
    ja do domu ale caly czas czekalem na PIN, który mial przyjsc
    przed karta. Dzwonilem do Lukaslini i przekonywali mnie, ze PIN
    dawno wyslali. Jednak po nim nie bylo sladu. Zadzwonilem kolejny
    raz, pani zaproponowala mi, ze bank wysle NA SWÓJ koszt powtórnie
    PIN. Informacje, ze PIN bedzie wyslany bezplatnie potwierdziala
    druga pani. PIN po tygodniu przyszedl, a po 2 tyg. wyciag z oplata
    15 za wygenerowanie numeru PIN.... Miesiac temu zlozylem
    reklamacje. Mija 30 dni a odpowiedzi na moja reklamacje nie ma do
    dzisiaj. Skonsulowalem sie z Lukaslinia, gdzie po sprawdzeniu w
    dziale reklamacji nawet konsultantka nie dostala odpowiedzi o stopniu
    rozpatrzenia mojej reklamacji...

    Wniosek prosty- jesli bank przez tak dlugi okres nie potrafi
    odpowiedziec i rozpatrzec najprostrzej reklamacji co bylo by gdyby
    reklamacja dotyczyla jakiegos fraudu....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1