-
Data: 2005-11-18 16:04:44
Temat: [Lukas] Odpowiedź na reklamację (się wzruszyłem)
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dostałem dzisiaj odpowiedź od Lukasa w kwestii nie działającej poczty.
Bardzo mi się spodobała i postanowiłem podzielić się nią z innymi. Oto ona:
"Szanowny Panie,
za pośrednictwem tej korespondencji chcielibyśmy podziękować za kontakt
z Bankiem. Wyjaśniamy, iż wszelkie uwagi, opinie i sugestie kierowane
pod naszym adresem są dla nas niezwykle cenne, ponieważ pomagają nam
dostosować proponowaną ofertę do potrzeb naszych Klientów.
Jednocześnie potwierdzamy, iż obecnie występują utrudnienia z
korzystaniem z serwisu na koncie - "poczta". Fakt ten został
zgłoszony do odpowiednich jednostek, odpowiedzialnych za
jakość funkcjonowania systemu bankowego.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy. Liczymy na dalszą współpracę.
Z poważaniem,
............
Konsultant ds. obsługi Klienta"
Zwróćcie uwagę, że tylko dwa zdania są na temat, reszta jest stałym
fragmentem, który wpisują na początku i końcu każdej takiej odpowiedzi.
Co więcej, te zdania na temat, w zasadzie potwierdzają jedynie, że nie
zmyślałem składając reklamację. Bardzo mnie to ucieszyło, bo pozwoli mi
zachować integralność osobowości.
Ostatecznie wzruszyło mnie stanowisko pani, która się podpisała.
Ciekawym jedynie, czy to ja jestem tym Klientem, czy też jakaś
nieznajoma mi osoba.
Jedno dobre, że poczta (a ściślej - serwis na koncie - "poczta") zaczęła
działać jakiś czas temu.
--
**** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
**** ****
**** ...Too lazy to work ****
**** and too nervous to steal... ****
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.05 16:20 RobertSA
- 18.11.05 16:29 yayco
- 18.11.05 16:37 qavi
- 18.11.05 16:41 yayco
- 18.11.05 16:46 qavi
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?