  • 1. Data: 2002-07-29 20:28:17
    Temat: Lukas Pro
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    tak sobie mysle, bo robote zaczynam, czy nie upgradowac sobie e-konta w
    Lukasie;
    no i mam pytanie, czy jak sobie upgraduje, to czy mi VC wydadza od razu na
    ustna deklaracje zarobkow? spelniam w zasadzie warunki, tylko poki co nie
    przelewalem kasy do lukasa, bo nie bylo to konto glowne; pracodawce moge
    wskazac; wolalbym jednak nie wspominac, ze to okres probny do marca ;)

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-07-29 21:10:44
    Temat: Re: Lukas Pro
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    bulba znowu nadaje:

    > no i mam pytanie, czy jak sobie upgraduje, to czy mi VC wydadza od
    > razu na ustna deklaracje zarobkow?

    Nie. Zaświadczenie o zarobkach (nie wiem jak jest traktowana umowa na czas
    okreslony) lub trzy miesiące przelewów dających się zidentyfikować jako
    pobory. Ergo - zleć u pracodawcy przelewanie do Lukasa i poczekaj.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 3. Data: 2002-07-30 08:49:30
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okreslony) lub trzy miesiące przelewów dających się zidentyfikować jako
    > pobory. Ergo - zleć u pracodawcy przelewanie do Lukasa i poczekaj.

    eee, to sie nie oplaca; dalem juz przelewy do multi;

    pzdr.

    p.

  • 4. Data: 2002-07-30 10:38:47
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Lukasie;
    > no i mam pytanie, czy jak sobie upgraduje, to czy mi VC wydadza od razu na

    ja dostałem na ustną deklarację wpływów jak zmieniałem na PRO a zaśw. o
    zarobkach to się przyda do limitu z niższym oprocentowaniem - teraz 17.5% ,
    bez zaświadczenia ok 21 % ale limit to lepiej w Multi gdzie mam zamiar
    założyć konto

    pzdr
    mwi

  • 5. Data: 2002-07-30 11:35:49
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "mwi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ,
    > bez zaświadczenia ok 21 % ale limit to lepiej w Multi gdzie mam zamiar

    elzbieta na dezinfolinii twierdzi, ze musze byc co najmniej przez rok
    zatrudniony na umowe o prace i miec co najmniej 1200 netto, nie licza sie
    wplywy, tylko dochody; do szczescia brakuje mi tylko tego roku, wiec chyba
    przestane sobie zawracac nimi glowe; choc ponoc w tej kwestii niezla
    dowolnosc u nich panuje;

    pzdr.

    p.

  • 6. Data: 2002-07-30 14:04:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    bulba napisał(a):
> [...]
    > wplywy, tylko dochody; do szczescia brakuje mi tylko tego roku, wiec chyba
    > przestane sobie zawracac nimi glowe; choc ponoc w tej kwestii niezla
    jak ja wyrabialem to chcieli 2 lata, ja powiedzialem ze pracuje juz
    prawie 4 lata, a pracowalem na czas nieokreslony 2 m-ce
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt