  • 1. Data: 2002-07-29 20:12:25
    Temat: Re: Fortis + linux - jak?
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Mozilla - no, niby jest fajnie... tyle ?e nie da si? wys?a? przelewu, bo
    >ichni javascript nie potrafi zauwa?y? którejś tam klasy javy :-(

    u mnie mozilla przestaje wchodzic po ekranie zalogowania i komunikacie: Applet
    shaApplet notinited.

    Czyli w jedynie slusznej [tm] przegladarce, dostepnej na kazdy system, fortis
    nie dziala. Buuuu :-(
    Btw - BSK tez nie wchodzi na mozilli, nawet okienko do zalogowania...
    (a JRE 1.4.0 to jeszcze nie historia)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 2. Data: 2002-07-29 21:50:17
    Od: <c...@p...onet.pl>

> [...]
    fortis
    > nie dziala. Buuuu :-(
    > Btw - BSK tez nie wchodzi na mozilli, nawet okienko do zalogowania...

    Nie jest to wina BSK (a właściwie INGBankuOnline) tylko mozili, jezeli chodzi
    o BSK to daje 100% gwarancje ze pod Netscape (linux) od 4.07 w gorę działa. A
    powracając do Mozzili to tyczy się tylko i wyłącznie kompatybilnością z JVM-em
    I tego typu problem najlepiej zgłosić na BugTraq-a Mozilli, chociaz istnieje
    mozliwość ze aplet BSK niepoprawnie zainstalował się na Mozilli, możliwe że
    wymaga to instalacji SmartUpdate (plugin javy) , bo do takowego zmusza
    Netscape`a, szczerze mówiąc nie bawiłam sie bskonline pod mozillą ponieważ pod
    netscapem działało więc nie miałam potrzeby szukać innych rozwiązań. Chociaż
    rozumie to że mozilla jest wydajniesza, jak znajdę chwilę i możliwości
    sprawdzenia u kogoś tego problemu to postaram się coś wiecej nt temat
    powiedzieć.

    Pozdrawiam Celinka :)

  • 3. Data: 2002-07-29 22:21:54
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Chociaz rozumie to ze mozilla
    >jest wydajniesza, jak znajde chwile i mozliwości sprawdzenia u kogoś tego
    >problemu to postaram sie coś wiecej nt temat powiedziec.

    hmm, u mnie mozilla wyparla z uzycia IE6, bo jest _lepsza_ (bardziej
    praktyczna w uzyciu) i nie zuzywa tylu zasobow/pamieci/itd.

    Do Netscape4 nie chce nawet probowac wracac, bo to dobre 3 lata wstecz i
    szkoda taka przegladarka wypuszczac sie na jakiekolwiek "zaawansowane" sajty
    ;)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 4. Data: 2002-07-29 22:29:49
    Od: <c...@p...onet.pl>

    > hmm, u mnie mozilla wyparla z uzycia IE6, bo jest _lepsza_ (bardziej
    > praktyczna w uzyciu) i nie zuzywa tylu zasobow/pamieci/itd.

    Zgadza się nie chciałam podważać użyteczności mozilli gdyż pod pod bardzo duzą
    ilością aspektów jest ona wydajniejsza co oznacza ze przy tej samej
    konfiguracji sprzetowej wymaga mniej zasobow i potrafi więcej niż jej
    konkurenci. :)

    > Do Netscape4 nie chce nawet probowac wracac, bo to dobre 3 lata wstecz i
    > szkoda taka przegladarka wypuszczac sie na jakiekolwiek "zaawansowane" sajty
    > ;)
    Nie za bardzo rozumiem w czym tak naprawde jest problem, w końcu jeżeli dla
    kogość NN pozwala uruchomić aplikację bankową na linuxie, a mozilla pozwala na
    wydajniejsze surfowanie po internecie, to chyba nie jest wystarczająco dobrym
    powodem narzekanie na fakt że jakies 10 mb dysku zajmuje NN, obie przeglądarki
    nie wymagają opłat licencyjnych, wiec nie widze żadnych (na grubszą mete)
    racjonalnych powodów do narzekania :)

    Pozdraiwam Celina