  • 21. Data: 2008-07-08 16:10:50
    Temat: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Jakoś kiedy była awaria VISA (która mnie nie dotknęła), to bank i tak
    > wycofał moje _prawidłowe_ transakcje. A ja się cieszyłem darmowym
    > okresem kredytowania dłuższym o 30 dni.

    I ten kierunek mylenia właśnie świadczy o tym, że bank pomylił się. :)
    (nie zaś oszukał zrobił ludzi) Zazwyczaj jednak tak nie ma. :)
    Przynajmniej nie ma tak w Lukas. :) Polbank kiedyś z opóźnieniem
    podał to do wiadomości, że podnióśł oprocentowanie oszczędności.

    Ale w Lukas tak nie ma. :)

    > Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie. Tylko Ty masz
    > klapki na oczach i postępujesz na zasadzie "jeśli fakty nie pasują do
    > tezy - tym gorzej dla faktów".

    Oczkujmy więc zwrotu pieniędzy każdemu, kto w Lukas stracił w głupi
    (opisany tu) sposób 10 złotych. :)

    Jeśli istotnie Lukas pomylił się -- zwróci pieniądze każdemu i przeprosi
    za zaistniałą sytuację. :) Może nawet wyśle poszkodowanym po butelce
    dobrego wina. :)

    Ja klientem Lukas nie jestem, ale gorąco proszę każdego, komu Lukas zwróci
    pieniądze wraz z przeprosinami, aby dał tutaj znać o tym zacnym czynie. :)

    (niby przeprosin nie zwróci, ale nie mam siły na myślenie) :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2008-07-08 16:24:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "swen" mPLck.254105$1...@n...ams2

    > Racz zwrocic uwage, ze awaria byla w VISA a nie w banku, to po pierwsze, a
    > po drugie, nawet jak by byla w banku to bank by sie wycofal bo za glosno
    > bylo o tym. Zreszta to byla awaria jak sam pwiedziales. Ja pisze o celowych
    > "bledach" bankowych typu pobranie za zmiane danych, za sprawdzenie salda
    > itp.
    > Najwiecej przekretow bankowych jest wlasnie do 10zl... nie kradnie sie
    > miliardow w weekend ale miliardy na przestrzeni 5 czy 10 lat po 1zl...

    Bo za miliard można dostać surową karę, ale nie za 5 złotych? :)
    Bo zazwyczaj każdy macha ręką i mówi -- to tylko 5 złotych. :)

    Jeden bank musi pożyczyć od ludzi milion złotych, zwrócić te pieniądze na
    żądanie i wypłacić odsetki. Inny bank po prostu takie pieniądze ukradnie
    ludziom. :) I to jest nieuczciwość. Nieuczciwość, której pod żadnym pozorem
    nie wolno bronić!!!

    A dlaczego się broni? W czyim to interesie?
    W interesie złodziei oczywiście. :)

    Milion klientów, od co dziesiątego po 10 złotych to milion złotych.
    Mało? To niech mi dadzą ów milion ci, którzy uważają, że to niewiele. :)
    Chętnie przyjmę. :) Mogę nawet obiecać, że połowę oddam na biednych tak zwanych. :)

    -=-

    Mamy w Polsce złotówki i grosze. Jaki bank na żądanie wypłacenia
    123 złotych i 45 groszy, wypłaca 120 złotych? Żaden!!! Ale zabrać
    10 złotych od tych, którym żal marnowanego lasu -- cóż za problem!!!

    Ci ludzie mają tak zwane dobre (czyli miękkie, głupie) serca i zapewne nie
    będą się awanturowali. W razie czego powie się głośno o nich, że są pieniaczami,
    awanturnikami, nieudacznikami życiowymi itp... Wyzwie się ich od analfabetów,
    pasożytów czyhających na potknięcia porządnych ludzi itd!!! I jakoś będzie!!!
    Część z nich po prostu nie zauważy ubytku 10 złotych, część z nich nie znajdzie
    czasu na składanie reklamacji, część z nich zarządza cudzymi kontami i składanie
    reklamacji przekracza ich możliwości -- ja tak zarządzam kontami Matki w mBanku
    i nie mogę złożyć reklamacji w Jej imieniu, bo nie mam stosownych upoważnień,
    zaś ona leży w łóżku po operacji i nie wiem jak długo tych upoważnień mieć nie
    będę. :) Niby potrzebne mi tylko jej podpisy, ale nie wiem, czy będę mógł Jej
    zawracać głowę takimi bzdurami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2008-07-08 16:32:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie.

    Pokaż mi pomyłki Lukas, w których nie klient traci, lecz bank.

    -=-

    I zastanów się -- kogo bronisz? Złodziei? Sam jesteś złodziejem?
    Lubisz, gdy okradają Cię?

    Człowiek zrezygnował z papierowego wyciągu, aby oszczędzić lasy. (a raczej
    właścicieli Lukasa) Nic na tym nie zarabiał -- nie uczynił tego z chęci zysku.
    Postąpił jak porządny obywatel! Jak porządny i odpowiedzialny człowiek!

    Jaką nagrodę otrzymał? Zabrano mu 10 złotych. :)

    To coś gorszego od złodziejstwa! To podłość, którą trudno wyrazić słowami.

    -=-

    Jeśli jednak Lukas uczynił to przez niecelową pomyłkę -- niech zwróci
    KAŻDEMU, komu zabrał w ten sposób!!! Zauważ, że bank straci jedynie
    czas na sprawdzanie, komu zabrał. Czy uczciwy człowiek w takiej sytuacji
    nie rzuciłby się do dokumentów, nie wyłapałby tego rodzaju błędów i nie
    oddałby niesłusznie zabranych pieniędzy?

    IMO oddałby i przeprosiłby. Co więcej -- podarowałby coś na uspokojenie. :)
    (na przykład zrezygnowałby z jakiejś spornej opłaty -- za debetówkę chociażby)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2008-07-11 16:40:20
    Temat: Re: [Lukas] Wyciągi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Michał Rolka pisze:
    > Postanowiłem zmniejszyć ilość makulatury z Lukasa w domu i zaordynowałem
    > sobie wyciągi elektroniczne [...] i... zostałem zubożony o 10 zł. Za co? Za
    > zmianę terminu generowania wyciągu. [...] Napisałem list pocztą wewnętrzną
    zwracający na to uwagę,
    > zobaczymy, jaka będzie reakcja.

    OK, kwota wróciła, mimo że moja wiadomość w poczcie nie była stricte
    reklamacją, ale zwróceniem uwagi na niekorzystną dla klienta konstrukcję
    formularza. O butelce wina nikt nie wspominał :( ;)

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/