  • 1. Data: 2008-07-06 07:48:40
    Temat: ubezpieczenie podróżne mBank-warto?
    Od: "amused" <a...@b...pl>

    Witam,

    Potrzebuję tygodniowego ubezpieczenia podróżnego na kraje europejskie. "Pod
    ręką" jest mBank i w sumie na tydzień nie jest tak (moim zdaniem)drogo.Czy
    Waszym zdaniem warto,czy gdzie indziej ? Interesuje mnie ubezpieczenie
    online - bez konieczności wypełniania stosów papierów w tzw. "agencji",bo
    tego nienawidzę. Dziękuję.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-06 17:33:13
    Temat: Re: ubezpieczenie podróżne mBank-warto?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    amused pisze:
> [...]
    > mnie ubezpieczenie online - bez konieczności wypełniania stosów papierów
    > w tzw. "agencji",bo tego nienawidzę. Dziękuję.

    Ja ostatnio porównywałem ubezpieczenie multibanku z ubezpieczeniem w
    internecie i różnica w składce za porównywalną usługę była 5cio krotna
    na korzyść Elvii w internecie. A że chodziło o miesięczny wyjazd
    służbowy do Chin to różnica w cenia wyszła astrnomiczna

  • 3. Data: 2008-07-06 19:59:01

    On 6 Lip, 19:33, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > na korzyść Elvii w internecie. A że chodziło o miesięczny wyjazd
    > służbowy do Chin to różnica w cenia wyszła astrnomiczna

    Dokładnie jest tak jak Filip pisze, nie dość, że różnica w składce
    jest, to jeszcze same warunki ubezpieczenia inne. BRE Ubezpieczenia
    oferuje okrojony wariant w stosunku do tego, co oferuje Elvia.