  • Data: 2008-01-09 06:52:28
    Temat: Lukas bank - degradacja potwierdzeń?
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Lukas bank - elektroniczne potwierdzenia wykonania przelewu
    generowane do pliku pdf.

    W roku ubiegłym:
    tytuł: Potwierdzenie operacji
    Data i godzina realizacji (ale to była data raczej zlecenia niż
    jego realizacji)
    Ok. pażdziernika zniknęło logo w górnym lewym rogu. Może i lepiej
    bo drukarka mniej się męczy.
    Identyfikator dokumentu, pewnie jakiś wewnętrzny nr w Lukasie
    (czy może być użyteczny?)

    Ale traz próbowałem wygenerować potwierdzenie i otrzymałem:
    tytuł: Szczegóły płatności (dlaczego nie "potwierdzenie"?)
    Data chyba faktyczna realizacji? (to byłoby nawet lepiej)
    Po napisie Identyfikator dokumentu jest pusto.

    Czy kotoś potwierdzi te zmiany czy może należy w jakiś inny
    sposób wygenerować potwierdzenie "starego" typu ale ja nie potrafię?
    Drukuję wyswietlając historię, wybieram konkretny przelew
    i tam generuję plik pdf.

    ArtB