eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - czy mam o co walczyć ?Lukas - czy mam o co walczyć ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas - czy mam o co walczyć ?
    Date: Mon, 2 Jan 2006 13:13:40 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <dpb5dn$j05$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: acr242.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1136204024 19461 83.16.69.242 (2 Jan 2006 12:13:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jan 2006 12:13:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: yf/TX1fdvcfJ7a6q+4h1xqcKvEjHY15V
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:373746
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 1.01 wylądowałem na dworcu w Rzeszowie (nie ważne jak). Okazało się,
    że pociąg, którym miałem jechac dalej w Nowy Rok nie jeździ, a następny
    dokądkolwiek jest za ... 5 godzin. W międzyczasie jednak zorientowałem się,
    że mam PKS o 1.30, ale nie mialem przy sobie gotowki, jedynie kartę
    bankomatową i bilet turystyczny na PKP pozwalający jechać dokądkolwiek.
    Pobiegłem do bankomatu, a tam ZONK - transakcja nie może byc wykonana (PKO
    BP). Drugi (Euronet) powiedział to samo. Wqrwiony na maxa polecialem do
    telefonu zadzwonić na Lukaslinię. Gostek po drugiej stronie telefonu
    stwierdził, że "z powodu operacji zamknięcia roku bank nie przetwarza
    transakcji. Potrwa to jeszcze jakis czas". Zapytałem, dlaczego mi nic nie
    powiedzieli wczesniej o tym i co mam teraz zrobić ? Stwierdził, że info było
    na stronie internetowej i moge się bujać.
    A info było następującej treści

    Przerwa w działaniu e-Banku
    W związku z pracami związanymi z aktualizacją systemu, w najbliższym czasie
    LUKAS e-Bank może być niedostępny w godz. 23:30-2:00. Za utrudnienia
    przepraszamy.

    Powiedziałem kolesiowi z lukaslinii, że ja nie mam obowiązku czytania tych
    ogłoszeń, co więcej mogę nie mieć dostępu do internetu i ta forma
    przekazania mi informacji mnie nie satysfakcjonuje.
    Skończyło sie 5 - cioma godzinami spędzonymi na dworcu. Następnego dnia
    zadzwoniłem jeszcze raz i dowiedzialem się, że info o niemożności wykonania
    transakcji polecialo od Lukasa, a więc bankomat dogadał się z bankiem

    1. W regulaminie konta jest zapis, że bank nie odpowiada za awarie, ale
    odpowiada za sytuacje wynikłe z jego dzialań. Więc chyba za to bank
    odpowiada
    2. Czy taka forma udzielenia informacji z prawnego punktu jest ważna
    3. Czy zablokowanie dostepu do e-Banku = zablokowanie dostępu do pieniędzy ?
    4. Ile realnie mógłbym wyciągnąć w procesie przeciwko Lukasowi ?

    Pozdrawiam
    Jakub


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1