  • 21. Data: 2003-12-10 08:07:13
    Temat: Re: Lukas drozeje
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br6a13$kqr$1@inews.gazeta.pl...

    > Skad ta informacja?
    > Odwiedzilam ich stronke i nic nie znalazlam...

    A czytać potrafisz ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-12-10 08:26:52
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    Zastanów się chwilkę - na WWW Lukasa
    jak wół stoi, że prowadzenie konta pro
    związane jest z opłatą 7 zł.

    Mnie przyszły świstki zawierajace zmnianę
    regulaminu i nr. rachunku, ale bez nowej
    tabeli opłat i prowizji.

    Jeżeli jest to informacja tak tajna, że wysyła się ją
    niektórym klientom to może znaczyć, że:
    1) informacja jest nieprawdziwa
    2) jest prawdziwa, a Lukas nie wysłał mi wszystkiego

    Poza tym skoro wiedzą już te osoby, które konto mają
    to dobrze by było, żeby wiedziały te, które zamierzają
    takie sobie w najbliższym czasie założyc...

    Zresztą drążę, bo 9 zł to dla mnie za dużo jak na poziom
    usług w tym banku. Rocznie to jest 108 zł i mogę to zapłacić,
    ale w innym banku, gdyż wizyty w Lukasie napawają mnie
    odrazą.

    Yonnie

  • 23. Data: 2003-12-10 08:42:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Zastanów się chwilkę - na WWW Lukasa
    > jak wół stoi, że prowadzenie konta pro
    > związane jest z opłatą 7 zł.

    Na www jest aktualna TOiP. Nie ma nowej. Po prostu.

    > Mnie przyszły świstki zawierajace zmnianę
    > regulaminu i nr. rachunku, ale bez nowej
    > tabeli opłat i prowizji.

    Obstawiam zwykły błąd w wysyłce.

    > Poza tym skoro wiedzą już te osoby, które konto mają
    > to dobrze by było, żeby wiedziały te, które zamierzają
    > takie sobie w najbliższym czasie założyc...

    Zgoda. Wskazane jest, aby jednak ta TOiP na www była. Ale tylko _wskazane_.

    Ja bym im się przypomniał pocztą wewnętrzną, że nie dostałem TOiP.

    PS: odpowiadaj _pod_ przyciętym cytatem

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 24. Data: 2003-12-10 09:52:11
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    > Obstawiam zwykły błąd w wysyłce.

    Dosłownie 2 dni temu dostałem dwa listy od Lukasa (w takich kopertach a'la
    choinki, bałwanki itp) - wyciąg z konta i z karty kredytowej. W obydwu były
    świstki zawierające zmiany w regulaminie, ale nie dołączono nowej TOiP...

    Pozdrawiam
    BM

  • 25. Data: 2003-12-10 11:30:21
    Od: "Fuma K" <krzysp10_no.sp@m_wp.pl>

    W wiadomości: br6qbh$otb$...@o...futuro.pl,
    BM <s...@R...pl> napisał coś takiego:
    > obydwu były świstki zawierające zmiany w regulaminie, ale nie
    > dołączono nowej TOiP...

    BTW - a nie mogli by wysłać tekstu jednolitego zamiast tabeli było będzie ??
    Chyba liczą na to że nikt nie sprawdzi co się zrobiło z regulaminem po zmianach
    :(

    --

    Fuma K