  • 1. Data: 2006-12-21 08:06:01
    Temat: Lukas dziś ma problemy z działaniem?
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    Probuje wykonac przelew i ciagle dostaje:
    "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest
    niedostępny. "

    Czy ktos tez to ma?
    Pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-12-21 08:33:18
    Temat: Re: Lukas dziś ma problemy z działaniem?
    Od: "IYIS" <m...@s...na.spam.wp.pl>

    > Probuje wykonac przelew i ciagle dostaje:
    > "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest
    > niedostępny. "
    U mnie działa bez problemu
    Przed chwilą poszedł przelew.
    IYIS

  • 3. Data: 2006-12-21 08:55:59
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    mi tez sie teraz udalo zalogowac (bo przez chwile przez ten blad nie
    moglem)...
    okazuje sie ze przelew poszedl mimo bledu ktory wyskoczyl wczesniej, no nic,
    moze to chwilowa awaria poranna :)

  • 4. Data: 2006-12-21 09:41:26
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    tez mialem ten blad ...