  • Data: 2009-10-26 06:52:08
    Temat: Lukas furora (bez nadziei na odpowiedź;))
    Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj po 2-krotnym użyciu "promocyjnym" furory dostałam 2 smsy o treści
    "Test sms - po każdej transakcji wiadomość". Pani na partyline usiłowała
    mi wmówić, że to pewnie te ze stanem e-złotych, na które otrzymywanie co
    2 tygodnie wyraziłam zgodę rok temu (hyhy). Nb przez rok nie przyszedł
    ani jeden - "pewnie wcześniej nie wykonywała pani transakcji z
    keszbekiem" - oczywiście, że wykonywałam; czyżby programiści wreszcie się
    uporali? Tak więc nie dostałam sensownej odpowiedzi. Na stronie Lukasa,
    programfurora.pl i w lukasowej poczcie też cisza. Jednym słowem nikt nic
    nie wie. A może tu jest ktoś bardziej oświecony?

    --
    Pozdrawiam - Aicha