  • 1. Data: 2008-02-27 19:33:47
    Temat: Lukas i smsy
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    witam,
    lukas przypomnial sobie po 2 miesiacach, ze wysyla mi od 1 stycznia smsy i
    wystawil obciazenie

    byla promocja w grudniu na darmowe smsy i info o koniecznosci przedluzenia
    jesli ktos chce juz odplatnie dostawac,
    ja nie przedluzylem, ale dostawalem dalej... wiec uznalem, ze im sie w
    systemie cos walnelo....

    i prawdopodobnie tak bylo, bo jesli wiedzieliby , ze dostaje smsy, to pod
    koniec stycznia juz obciazyliby mnie za miesiac stycznen,
    a tak zorientowali sie po 2 miesiacach i kasuja wstecz...

    SYF NIE BANK, a na infolinii w przeciwienstwie do innych bankow.... nie ma
    szansy na rozmowe z przelozonym tych tam konsultantow,

    czyli bank zawsze moze wydymac jesli tylko zechce,
    cofam wszystkie dobre wczesniejsze opinie o tym banku

  • 2. Data: 2008-02-28 22:10:38
    Temat: Re: Lukas i smsy
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

    ..
> [...]
    > jesli ktos chce juz odplatnie dostawac,
    > ja nie przedluzylem, ale dostawalem dalej... wiec uznalem, ze im sie w
    Dziwne, bo ja miałem info, że jak nie zrezygnuję, to będą pobierać - więc
    zrezgnowałem.
    Pozdrawiam
    Michał M