  • 1. Data: 2008-02-27 17:03:30
    Temat: mBank otwiera VE na transakcje MO/TO/IO
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od 4 marca mBank otwiera swoje wszystkie VE na transakcje zdalne.
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=81

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2008-02-27 17:37:01
    Temat: Re: mBank otwiera VE na transakcje MO/TO/IO
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od 4 marca mBank otwiera swoje wszystkie VE na transakcje zdalne.
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=81

    to z eKarty chyba zrezygnuja no bo jaki bedzie jej sens?
    --
    td

  • 3. Data: 2008-02-27 17:41:01
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > to z eKarty chyba zrezygnuja no bo jaki bedzie jej sens?

    bo jest ekarta w $ a VE do ekonta w E ?

  • 4. Data: 2008-02-27 17:53:42
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > to z eKarty chyba zrezygnuja no bo jaki bedzie jej sens?

    Sens jest taki, ze wiele klientow boi sie transakcji internetowych kartami i
    dlatego im taka ekarta jest na reke. Naladuja potrzebna kwote i gotowe.

    -
    Regand

  • 5. Data: 2008-02-27 18:22:24
    Od: spider <s...@W...pl>

    A ja dzisiaj udałem się do Polbanku założyć konto w celu otrzymania
    karty którą będę mógł płacić w internecie, ale na szczęście
    zrezygnowałem, bo dla klientów indywidualnych było otwarte 1 stanowisko
    i 3-osobowa kolejka :)
    A taka funkcjonalność potrzebna mi będzie max kilka razy w roku, więc
    płacenie za KK która nie jest mi do szczęścia potrzebna mijało się z celem.
    Ciekaw tylko jestem czy tanie linie lotnicze nie wprowadzą jakiejś extra
    prowizji za płatność VE, bo prowizję za KK mają zazwyczaj sowitą :)
    --
    spider

  • 6. Data: 2008-02-27 18:47:59
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    spider <s...@W...pl> napisał(a):
    > Ciekaw tylko jestem czy tanie linie lotnicze nie wprowadzą jakiejś extra
    > prowizji za płatność VE, bo prowizję za KK mają zazwyczaj sowitą :)

    Ja bym się zastanawiał nad czymś innym: czy systemy rezerwacyjne linii
    lotniczych będą "widziały" VE mBanku jako rzeczywiście Electron? Bo teraz np.
    VE Inteligo Ryanair "łyka" jako VE ale już Easyjet jako Visa. I na odwrót,
    Allekartę BZ WBK Easyjet bierze jako Electron (czyli bez prowizji) a VE
    Inteligo jako Visa (z prowizją).

    Sinus

  • 7. Data: 2008-02-27 18:53:11
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Allekartę BZ WBK Easyjet bierze jako Electron (czyli bez prowizji) a VE

    Mnie sie widzi, ze to co napisales to jest zaczatek bardzo fajnej bazy
    danych, w ktorych liniach czym placic. Moze by sie komus chcialo zebrac dane
    do kupy i gdzies na stronie wystawic. Kto wie, moze uda sie znalezc jedna
    uniwersalna karte, przynajmniej na chwile obecna.

    marekz

  • 8. Data: 2008-02-27 19:08:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Regand wrote:

    > Sens jest taki, ze wiele klientow boi sie transakcji internetowych
    > kartami i dlatego im taka ekarta jest na reke. Naladuja potrzebna
    > kwote i gotowe.

    IMO sensu brak, bo można otworzyć konto izzy i mieć do niego kartę za darmo.

  • 9. Data: 2008-02-27 19:09:15
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Bogdan B. pisze:

    > IMO sensu brak, bo można otworzyć konto izzy i mieć do niego kartę za darmo.

    Ale eKARTA może być także w USD i jak ktoś dużo kupuje w dolarach to
    może mu się to bardziej opłacić.

    --
    k.

  • 10. Data: 2008-02-27 19:10:11
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
> [...]
    > do kupy i gdzies na stronie wystawic. Kto wie, moze uda sie znalezc jedna
    > uniwersalna karte, przynajmniej na chwile obecna.

    Jeśli chodzi o linie lotnicze, to znam tylko 3 które mają taki podział:
    Ryanair, Easyjet, Clickair. We wszystkich innych nie ma różnicy czy płaci
    się VE czy Visa.
    W Wizzair prowizja za płatnośc kartą Diners Club wynosi 0pln, każda inna
    karta to 12pln prowizji.
    Nie znam też sklepów internetowych które by miały podział na VC/VE.

    Sinus