  • 1. Data: 2002-10-20 16:13:25
    Temat: Lukas i stan konta
    Od: "Kamil M" <g...@h...pl>

    Czy ktos z grupowiczow wyjasni mi (bo Lukas nie jest w stanie) dlaczego w
    internecie do dzisiaj nie widac zadnej wyplaty z mojego konta - pierwsza
    miala miejsce w czwartek. Przecierz to jest jakis zart. Najlepsze, ze nawet
    zadne srodki nie sa zablokowane. Cwane ze strony banku moge wydac duzo
    weicej niz naprawde mam , bank zarobi na odsetkach. Cos czuje ze zalozenie
    konta w tym banku to niestety blad i do tego wszystkiego w moim oddziale sa
    kolejnki :-(
    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2002-10-20 16:48:55
    Temat: Re: Lukas i stan konta
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Chyba nie wyplacisz ponad stan z konta, tych wypłat nie widać tylko w
    internecie, w systemie Lukasa i centrum autoryzacyjnym BZWBK pewnie jest
    stan aktualny.
    pozdrawiam
    Marek