eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - moj kochany
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2003-02-03 23:03:16
    Temat: Lukas - moj kochany
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>


    Witam!

    Co prawda zaraz po tym "zdazeniu" mialem ochote wypisac tu cala sytuacje
    - tak bylem wkuty, ale troche ochlon??em i przytocz? tylko fina?.

    Chcac zamkn?ae konto w Lukasie (pomi?my powody) zastrzeg?em VE (mam j? w
    domu, ale chcia?em sobie zatrzymaae). 2 (s?ownie: dwóch) "konsultantów"
    poinformowa?o mnie, ?e jest to darmowe. Przychodze sobie po tygodniu
    (podobno tyle trzeba czekac - co?) a tu na koncie -25PLN. Pobrali
    prowizje.
    I teraz pytanie:
    Czy jest to mozliwe (bo ja nadal nie moge w to uwierzyc), ze mimo
    _ewidentnej_ winy pracowników nie chc? mi tej prowizji cofn?ae.
    Mi osobi?cie sie to w g?owie nie mie?ci. Czy jestem a? tak
    rozpieszczony, czy jednak mam racje?

    PS: I jak ich przekonaae :)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
    | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt


  • 2. Data: 2003-02-03 23:13:10
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: "Piotr Jednorog" <p...@w...de>

    "Iktorn" <i...@k...net.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:slrnb3tuc8.5cn.iktorn@poznan.telbank.pl...

    > Czy jest to mozliwe (bo ja nadal nie moge w to uwierzyc), ze mimo
    > _ewidentnej_ winy pracowników nie chcą mi tej prowizji cofnąć.
    > Mi osobiście sie to w głowie nie mieści. Czy jestem aż tak
    > rozpieszczony, czy jednak mam racje?
    >
    > PS: I jak ich przekonać :)

    Zwykla reklamacja powinna wystarczyc.
    Jak mnie kiedys poinformowano, za zastrzezenie z tytulu
    zamkniecia konta nie jest pobierana prowizja.

    Nic Ci raczej nie zostaje jak napisac reklamacje.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Jednorog



  • 3. Data: 2003-02-03 23:56:15
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>


    * Piotr Jednorog <p...@w...de> [pl.biznes.banki]:
    > Zwykla reklamacja powinna wystarczyc.
    > Jak mnie kiedys poinformowano, za zastrzezenie z tytulu
    > zamkniecia konta nie jest pobierana prowizja.
    >.
    > Nic Ci raczej nie zostaje jak napisac reklamacje.

    Dzieki. Tak tez zrobie...

    Najbardziej wnerwia mnie, ze juz 3 razy bylem w tym banku zeby zamknac
    konto. Jesli nie byloby takich problemow, to mooooze kiedys wzialbym u
    nich kredyt... ale po tym incydencie raczej odpadaja na calej linii.

    Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze wrazenie, ze w tym banku klientow
    traktuje sie jak idiotów :(

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
    | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt


  • 4. Data: 2003-02-04 07:40:10
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 3 Feb 2003 23:03:16 GMT, Iktorn <i...@k...net.pl> wrote:

    >
    >Witam!
    >
    >Co prawda zaraz po tym "zdazeniu" mialem ochote wypisac tu cala sytuacje
    >- tak bylem wkuty, ale troche ochlon??em i przytocz? tylko fina?.
    >
    >Chcac zamkn?? konto w Lukasie (pomi?my powody) zastrzeg?em VE (mam j? w
    >domu, ale chcia?em sobie zatrzyma?). 2 (s?ownie: dwóch) "konsultantów"
    >poinformowa?o mnie, ?e jest to darmowe.

    A pytales po prostu o zastrzezenie karty, czy zastrzezenie karty przy
    zamykaniu konta ?
    Bo to drugie jest bezplatne ale karte wtedy oddajesz.


    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730
    Karty Bankowe i Płatnicze http://www.kartybankowe.net
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.


  • 5. Data: 2003-02-04 08:10:12
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Iktorn" <i...@k...net.pl> wrote in message
    news:slrnb3u1e5.5hk.iktorn@poznan.telbank.pl...
    > Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze wrazenie, ze w tym banku klientow
    > traktuje sie jak idiotów :(

    Tez zaczalem odnosic takie wrazenie. Mi z kolei koniecznie chcieli zastrzec
    karty przy zamykaniu na mój koszt. Skonczylo sie na powoloywaniu na
    regulamin, telefonach do centrali i _wyjatkowym_ (jak to pani próbnowala
    mnie tanio zbajerowac) nie pobraniu w moim przypadku oplat.

    K. Kowalski



  • 6. Data: 2003-02-04 08:34:21
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>


    Uzytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisal w
    wiadomosci news:b1o01q$nmt$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    . Skonczylo sie na powoloywaniu na
    > regulamin, telefonach do centrali i _wyjatkowym_ (jak to pani próbnowala
    > mnie tanio zbajerowac) nie pobraniu w moim przypadku oplat.
    >
    Widac zalezy to od niedysponentki. Jak zamykalem konto u nich poprzednim
    razem to na poczatku pani zrobila wielkie oczy ze zdziwienia ze ani razu nie
    uzylem ich karty, a potem zastrzegla (oczywiscie bez prowizji) ;)

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2003-02-04 09:12:05
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: "RobertO" <r...@w...pl>

    Bo oni maja taki system. Jak Pani w banku sie pomyli i wybierze inna opcje
    to system nalicza prowizje i juz tylko mozna sie odwolac do góry.

    Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:slrnb3u1e5.5hk.iktorn@poznan.telbank.pl...
    >
    > * Piotr Jednorog <p...@w...de> [pl.biznes.banki]:
    > > Zwykla reklamacja powinna wystarczyc.
    > > Jak mnie kiedys poinformowano, za zastrzezenie z tytulu
    > > zamkniecia konta nie jest pobierana prowizja.
    > >.
    > > Nic Ci raczej nie zostaje jak napisac reklamacje.
    >
    > Dzieki. Tak tez zrobie...
    >
    > Najbardziej wnerwia mnie, ze juz 3 razy bylem w tym banku zeby zamknac
    > konto. Jesli nie byloby takich problemow, to mooooze kiedys wzialbym u
    > nich kredyt... ale po tym incydencie raczej odpadaja na calej linii.
    >
    > Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze wrazenie, ze w tym banku klientow
    > traktuje sie jak idiotów :(
    >
    > Pozdrowienia
    > Wiktor
    >
    > --
    > _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
    > | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt



  • 8. Data: 2003-02-04 09:45:53
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    * RobertO <r...@w...pl> [pl.biznes.banki]:
    > Bo oni maja taki system. Jak Pani w banku sie pomyli i wybierze inna
    > opcje
    > to system nalicza prowizje i juz tylko mozna sie odwolac do góry.

    No wlasnie to nazywam zlym traktowaniem klienta. Co mnie odchodzi co
    pani w okienku klikn??a? Niech ona odkr?ca... :(

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
    | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt


  • 9. Data: 2003-02-04 09:51:14
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>


    * Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> [pl.biznes.banki]:
    > A pytales po prostu o zastrzezenie karty, czy zastrzezenie karty przy
    > zamykaniu konta ?
    > Bo to drugie jest bezplatne ale karte wtedy oddajesz.

    S?k w tym, ?e nie tylko pyta?em, ale nawet, to zrobi?em i podczas tego
    "procesu" by?em zapewniany, ?e to bezp?atne...


    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
    | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt


  • 10. Data: 2003-02-04 09:53:37
    Temat: Re: Lukas - moj kochany
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>


    * JaKi <j...@g...pl> [pl.biznes.banki]:
    > Widac zalezy to od niedysponentki. Jak zamykalem konto u nich
    > poprzednim
    > razem to na poczatku pani zrobila wielkie oczy ze zdziwienia ze ani
    > razu nie
    > uzylem ich karty, a potem zastrzegla (oczywiscie bez prowizji) ;)

    Dla mnie taka obs?uga klienta jest nie do przyj?cia... A moze to mBank
    mnie "zepsu?" ;-D


    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
    | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1