-
1. Data: 2003-02-03 23:03:16
Temat: Lukas - moj kochany
Od: Iktorn <i...@k...net.pl>
Witam!
Co prawda zaraz po tym "zdazeniu" mialem ochote wypisac tu cala sytuacje
- tak bylem wkuty, ale troche ochlon??em i przytocz? tylko fina?.
Chcac zamkn?ae konto w Lukasie (pomi?my powody) zastrzeg?em VE (mam j? w
domu, ale chcia?em sobie zatrzymaae). 2 (s?ownie: dwóch) "konsultantów"
poinformowa?o mnie, ?e jest to darmowe. Przychodze sobie po tygodniu
(podobno tyle trzeba czekac - co?) a tu na koncie -25PLN. Pobrali
prowizje.
I teraz pytanie:
Czy jest to mozliwe (bo ja nadal nie moge w to uwierzyc), ze mimo
_ewidentnej_ winy pracowników nie chc? mi tej prowizji cofn?ae.
Mi osobi?cie sie to w g?owie nie mie?ci. Czy jestem a? tak
rozpieszczony, czy jednak mam racje?
PS: I jak ich przekonaae :)
Pozdrowienia
Wiktor
--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
| |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt
-
2. Data: 2003-02-03 23:13:10
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: "Piotr Jednorog" <p...@w...de>
"Iktorn" <i...@k...net.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:slrnb3tuc8.5cn.iktorn@poznan.telbank.pl...
> Czy jest to mozliwe (bo ja nadal nie moge w to uwierzyc), ze mimo
> _ewidentnej_ winy pracowników nie chcą mi tej prowizji cofnąć.
> Mi osobiście sie to w głowie nie mieści. Czy jestem aż tak
> rozpieszczony, czy jednak mam racje?
>
> PS: I jak ich przekonać :)
Zwykla reklamacja powinna wystarczyc.
Jak mnie kiedys poinformowano, za zastrzezenie z tytulu
zamkniecia konta nie jest pobierana prowizja.
Nic Ci raczej nie zostaje jak napisac reklamacje.
--
Pozdrawiam
Piotr Jednorog
-
3. Data: 2003-02-03 23:56:15
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: Iktorn <i...@k...net.pl>
* Piotr Jednorog <p...@w...de> [pl.biznes.banki]:
> Zwykla reklamacja powinna wystarczyc.
> Jak mnie kiedys poinformowano, za zastrzezenie z tytulu
> zamkniecia konta nie jest pobierana prowizja.
>.
> Nic Ci raczej nie zostaje jak napisac reklamacje.
Dzieki. Tak tez zrobie...
Najbardziej wnerwia mnie, ze juz 3 razy bylem w tym banku zeby zamknac
konto. Jesli nie byloby takich problemow, to mooooze kiedys wzialbym u
nich kredyt... ale po tym incydencie raczej odpadaja na calej linii.
Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze wrazenie, ze w tym banku klientow
traktuje sie jak idiotów :(
Pozdrowienia
Wiktor
--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
| |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt
-
4. Data: 2003-02-04 07:40:10
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On 3 Feb 2003 23:03:16 GMT, Iktorn <i...@k...net.pl> wrote:
>
>Witam!
>
>Co prawda zaraz po tym "zdazeniu" mialem ochote wypisac tu cala sytuacje
>- tak bylem wkuty, ale troche ochlon??em i przytocz? tylko fina?.
>
>Chcac zamkn?? konto w Lukasie (pomi?my powody) zastrzeg?em VE (mam j? w
>domu, ale chcia?em sobie zatrzyma?). 2 (s?ownie: dwóch) "konsultantów"
>poinformowa?o mnie, ?e jest to darmowe.
A pytales po prostu o zastrzezenie karty, czy zastrzezenie karty przy
zamykaniu konta ?
Bo to drugie jest bezplatne ale karte wtedy oddajesz.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl GG 212730
Karty Bankowe i Płatnicze http://www.kartybankowe.net
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
-
5. Data: 2003-02-04 08:10:12
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
"Iktorn" <i...@k...net.pl> wrote in message
news:slrnb3u1e5.5hk.iktorn@poznan.telbank.pl...
> Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze wrazenie, ze w tym banku klientow
> traktuje sie jak idiotów :(
Tez zaczalem odnosic takie wrazenie. Mi z kolei koniecznie chcieli zastrzec
karty przy zamykaniu na mój koszt. Skonczylo sie na powoloywaniu na
regulamin, telefonach do centrali i _wyjatkowym_ (jak to pani próbnowala
mnie tanio zbajerowac) nie pobraniu w moim przypadku oplat.
K. Kowalski
-
6. Data: 2003-02-04 08:34:21
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Uzytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisal w
wiadomosci news:b1o01q$nmt$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
. Skonczylo sie na powoloywaniu na
> regulamin, telefonach do centrali i _wyjatkowym_ (jak to pani próbnowala
> mnie tanio zbajerowac) nie pobraniu w moim przypadku oplat.
>
Widac zalezy to od niedysponentki. Jak zamykalem konto u nich poprzednim
razem to na poczatku pani zrobila wielkie oczy ze zdziwienia ze ani razu nie
uzylem ich karty, a potem zastrzegla (oczywiscie bez prowizji) ;)
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2003-02-04 09:12:05
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: "RobertO" <r...@w...pl>
Bo oni maja taki system. Jak Pani w banku sie pomyli i wybierze inna opcje
to system nalicza prowizje i juz tylko mozna sie odwolac do góry.
Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
news:slrnb3u1e5.5hk.iktorn@poznan.telbank.pl...
>
> * Piotr Jednorog <p...@w...de> [pl.biznes.banki]:
> > Zwykla reklamacja powinna wystarczyc.
> > Jak mnie kiedys poinformowano, za zastrzezenie z tytulu
> > zamkniecia konta nie jest pobierana prowizja.
> >.
> > Nic Ci raczej nie zostaje jak napisac reklamacje.
>
> Dzieki. Tak tez zrobie...
>
> Najbardziej wnerwia mnie, ze juz 3 razy bylem w tym banku zeby zamknac
> konto. Jesli nie byloby takich problemow, to mooooze kiedys wzialbym u
> nich kredyt... ale po tym incydencie raczej odpadaja na calej linii.
>
> Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze wrazenie, ze w tym banku klientow
> traktuje sie jak idiotów :(
>
> Pozdrowienia
> Wiktor
>
> --
> _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
> | |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt
-
8. Data: 2003-02-04 09:45:53
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: Iktorn <i...@k...net.pl>
* RobertO <r...@w...pl> [pl.biznes.banki]:
> Bo oni maja taki system. Jak Pani w banku sie pomyli i wybierze inna
> opcje
> to system nalicza prowizje i juz tylko mozna sie odwolac do góry.
No wlasnie to nazywam zlym traktowaniem klienta. Co mnie odchodzi co
pani w okienku klikn??a? Niech ona odkr?ca... :(
Pozdrowienia
Wiktor
--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
| |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt
-
9. Data: 2003-02-04 09:51:14
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: Iktorn <i...@k...net.pl>
* Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> [pl.biznes.banki]:
> A pytales po prostu o zastrzezenie karty, czy zastrzezenie karty przy
> zamykaniu konta ?
> Bo to drugie jest bezplatne ale karte wtedy oddajesz.
S?k w tym, ?e nie tylko pyta?em, ale nawet, to zrobi?em i podczas tego
"procesu" by?em zapewniany, ?e to bezp?atne...
Pozdrowienia
Wiktor
--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
| |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt
-
10. Data: 2003-02-04 09:53:37
Temat: Re: Lukas - moj kochany
Od: Iktorn <i...@k...net.pl>
* JaKi <j...@g...pl> [pl.biznes.banki]:
> Widac zalezy to od niedysponentki. Jak zamykalem konto u nich
> poprzednim
> razem to na poczatku pani zrobila wielkie oczy ze zdziwienia ze ani
> razu nie
> uzylem ich karty, a potem zastrzegla (oczywiscie bez prowizji) ;)
Dla mnie taka obs?uga klienta jest nie do przyj?cia... A moze to mBank
mnie "zepsu?" ;-D
Pozdrowienia
Wiktor
--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor
| |-:_ | [__] |--< | \| Schmidt