-
1. Data: 2003-02-03 20:33:03
Temat: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: f...@g...pl
Jestem ciekawy jakie sa Wasze doswiadczenia w przesylaniu zapytan do mB ze
stron www ?
Moje doswiadczenia sa fatalne.
1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.
Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.
fin
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-02-03 20:47:34
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl>
<f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:0777.000002f7.3e3ed1fe@newsgate.onet.pl...
> Jestem ciekawy jakie sa Wasze doswiadczenia w przesylaniu zapytan do mB ze
> stron www ?
> Moje doswiadczenia sa fatalne.
> 1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
> 2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
> 3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.
No cóż... w w/w sposób zadałem pytanie tylko raz. Ale za to krótko,
treściwie i na temat. Jeśli chodzi Ci o cytowanie maila z pytaniem - to
faktycznie nie stwierdziłem. Jak jesteś nie zadowolony z mailowania to
skorzystaj z mLinii albo mChata?
> Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.
To jednak dobry bank. Zwłaszcza w świetle tego, co ostatnio wyczynia BŚK ;-)
RJCz
-
3. Data: 2003-02-03 21:13:06
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Użytkownik wrote:
> Moje doswiadczenia sa fatalne.
> 1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
> 2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
> 3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.
> Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.
Tak robi kazdy bank. Ma przygotowane standardowe odpowiedzi na
standardowe pytania. I na zasadzie kopiuj&wklej odpowiadaja.
Po prostu prawo skali - 300 tysiey klientow robi swoje.
Ciekawe czy im dziala juz jakos ten system CRMu ale po prostu widac,
ze nie przykladaja duzej wagi do pytan z maila (w Multi to samo...).
Nastepnym razem dzwon lub chat'uj (chociaz to drugie jest wyjatkowo
upierdliwe - bo zanim pracownik sie dowie, to wieki mijaja...).
Jesli potrzebujesz dobrej obslugi polecam badz Inteligo - poki im sie
nie rozwali caly ten zachwalany system stawiajacy na jakosc obslugi,
albo... sorry - nie w tym segmencie szukak - proponuje z tanszych
rzeczy Fortis Bank.
Acha - jest jeszcze jedna rzecz - nie wyobrazaj sobie za duzo, ze
bank wysle ci super spersonalizowana odpowiedz zadana przez maila.
Sorry - nie jestes klientem - nie moga na ciebie marnowac czasu - bo
ten musza dzielic na duza ilosc juz zdobytych. Ciesz sie, ze w gole
odpisali ;) W przeprowadzaneych nie tak dawno badaniach (opublikowane
na lamach GB) wyszlo, ze czesc bankow w ogole nie odpowiada, czesc
kieruje na swoje strony, a takie , ktore potraktowaly sprawe klienta
bardzo powaznie - mozna blo liczyc na placach...
(sam praktykuje jak pisze na biuro prasowe bankow... Ciekawe do Citi
za cholere nie dostaniejsz maila do rzecznika, KB nie odpowiada w
ogole, i kilka innych bankow podobnie - z drugiej strony sa
rzecznicy - ktorzy sa fachowcami w tym co robia - niezaleznie czy
pytanie zadaje ja czy dziennikarz wielkiego dziennika (widzialem prace
rzecnzikow w dwoch bankach, no i cenne wnioski z rozmow z Wojtkiem F.
;)
Po mailu banki nie moga rozpoznac "wartosci" klienta. (no, chyba, ze
pisze z d...@d...pl heheheh ;)
Najlepsza praktyka - zeby sie cos dowiedziec- nie pisz maila, tylko
idz do placowki, albo dzwon. Inaczej bedziesz mial taka a nie inna
odpowiedz i p[o prostu przyzwyczaj sie do tego.
Wydaje sie, ze banki przestaly isc w ilosc, a zaczynaja isc w jakosc.
Zgodnie z prawem Pareta w bankowosci 7% klientow generuje 80%
przychodow.
Nowe systemy zarzadzania, te wszystkie CRMy ma za zadanie
wystandaryzowac obsluge klienta masowego, a pozostalych po tej rzezi
niewiniatek pracownikow skierowac do obslugi wlansie tych grubych ryb
z gruba kasa.
A my szaraczki... Bankow nie zmusimy, zeby nas obslugiwaly tak jak
tego chcemy - za to mozemy sami to zmienic - po rostu posiadajac duza
kase, lub wybierajac jakis prestizowy zawod.... Prawnicy, lekarze i
tak dalej to maja dobrze kurka ;)))
A mnie to Fortis nawet VC nie chce dac... zycie jest niesprawiedliwe,
hahahaha ;)
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
-
4. Data: 2003-02-03 21:28:56
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl...
> Jesli potrzebujesz dobrej obslugi polecam badz Inteligo - poki im sie
> nie rozwali caly ten zachwalany system stawiajacy na jakosc obslugi,
> albo... sorry - nie w tym segmencie szukak - proponuje z tanszych
> rzeczy Fortis Bank.
Na pytanie rzeczowo odpowiada Citek, i ich odp nie sa raczej copy&paste.
Odpowiedz jest w skrzynce nastepnego dnia. Nie da sie ich niestety sklonic
do oddzwonienia - zawsze mail.
Zaraz posypie sie lawina o kompetenci Citka ;)
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2003-02-03 21:31:14
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b1mmup$ml1$1@inews.gazeta.pl...
kompetenci -> cos mi "j" zjadlo :)
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2003-02-03 22:11:16
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Na pytanie rzeczowo odpowiada Citek, i ich odp nie sa raczej
> copy&paste. Odpowiedz jest w skrzynce nastepnego dnia. Nie da sie
> ich niestety sklonic do oddzwonienia - zawsze mail.
>
> Zaraz posypie sie lawina o kompetenci Citka ;)
hihihih - no nie wiem ja osobiscie nie doswiadczylem w pelni tego
zaszczytu, ale niech tam ;)
Pytalem sie o namiary na rzecznika prasowego - kieeedys jak jeszcze
Szymon Midera nie byl rzecznikiem mBanku, tylko dzialal w ramach
marketingu - mLinka ladnie podala mi namiary na niego. Teraz sa
dostepne na stronie WWW.
W Multi natomiast - przez Czata kobitka za cholere nie chciala dac
namiarow na Krzysztofa Druszcza, mimo, ze te dane... byly dostepne na
stronie.. ;)
Po malej interwencji juz spokojnie daja namiary zarownoa wia chat jak
i np. Multilinie.
W Citi adres ten jest chyba zakazany do podawania - nawet jak chcialem
tylko poprosic o zwykle dostarczania wiadomosci prasowych :)))
No coz - maja taka polityke - ich sprawa :)
-
7. Data: 2003-02-03 22:24:50
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:b1mpig$i45$1@news.onet.pl...
> W Citi adres ten jest chyba zakazany do podawania - nawet jak chcialem
> tylko poprosic o zwykle dostarczania wiadomosci prasowych :)))
>
jesli znasz imie i nazwisko to sprobuj na:
i...@c...com
szeregowi pracownicy nawet po polaczeniu z citkiem maja maile:
I...@h...com.pl
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2003-02-03 22:29:50
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "emerel" <m...@p...com>
a mi nie odpowiedział Multi, chociaż jestem klientem...
więc co, pisząc maila mam podawać numer konta?
Mariusz
-
9. Data: 2003-02-03 22:33:51
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: f...@g...pl
> Tak robi kazdy bank. Ma przygotowane standardowe odpowiedzi na
> standardowe pytania. I na zasadzie kopiuj&wklej odpowiadaja.
Jak ktos wspomnial sa banki, ktore tak nie robia. Citi jest dobrym przykladem,
na pytania wyslane mailem zawsze odpowiada szybko i na temat (sam sprawdzalem i
nie jestem citigoldem).
Skoro moze Citi dlaczego nie moze mBank? Wydawaloby sie, ze to wlasnie
internetowy bank badzie powaznie podchodzil do zapytan wyslanych mailem.
fin
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2003-02-03 22:49:08
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Wydawaloby sie, ze to
> wlasnie internetowy bank badzie powaznie podchodzil do zapytan
> wyslanych mailem.
Abstrahujac - ciekawe jak to bedzie, jesli podawana tutaj informacja o
zwolnieniu z infolinii ludzi potwierdzi sie.. ;)
Co do mBanku dziwie sie mniej co do Multibanku - brak kanalu
wewnetrznego do komunikacji i wlasnie ten brak odpowiedzi jest co
najmniej dziwny.
Mam kolezanke, ktora pracuje w Multi w Wawie - mowi, ze maja istny
nawal klientow. Aczkolwiek jak sie podsmiewam, ze chyba nie az taki
jak BRE caly czas oglaszalo - bo jakos nie przypomina swoich planow
100 tysiecy klientow - to potwierdza, ze planisci Multi sa nader
hehehe ambitni. Byc moze nie tylko planisci Multi - w mBanku tez, a i
BRE podobnie...
Co do Citka mam po prostu jakis taki uraz... ;) No rozumiem, jakby
inny duzy bank mi nie odpowiedzial... Juz nawet mam b. dobry kontakt z
Fortisem (ktory mi nie dal cholera VC), a z Citi nie.. (dosc
przypomniec, ze swego czasu odmowil mi zalozenia konta, no ale dla
chcacego nic trudnego i konto mam (a VC dalej nie ;).
A wlasnie w KB24 maja fajny system poczty wewnetrznej. Sprobowalem
zrezygnowac z ubezpieczenia karty (bo tak mi doradzono), i
jednoczensie zadalem pytanie o ichna KK (czy trzeba miec stale zrodlo
dochodow i umowe o prace) - no i jak raz nie dostalem odpowiedzi. A
tak dostawlem odpowiedz zawsze. Nie wioem do konca jak ten system
funkcjonuje ale cos mi sie wydahe, ze korespondencje ze mna prowadzi
ktos z pracownikow mjego oddzialu.
Niestety w przypadku KB sprawdza sie prawda - nie wystarczy, ze bank
zaprojektuje super system bankowosci internetowej - potrzeba, zeby go
jeszcze umial sprzedac.
No ale ani KB, ani Integrum, ani PKO BP jakos nie odniosly na tym polu
wielu sukcesow...