    From: "John Smith" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach
    Date: Tue, 4 May 2010 19:12:32 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam wszystkich.
    Czy to nie przegięcie, że Lukas wysyła do mnie co 3 miesiące wezwanie do
    przedłożenia zaświadczenia o zarobkach do kredytu gotówkowego?
    Czy ktoś z Was też tak ma?
    Na infolini mówią, że to taka akcja sprawdzania klientów i biedna pani przy
    słuchawie mówi, że stosują prawo jakie daje im ustawa. No cóż... jak tak
    dalej pódzie to jeszcze przez 3 lata moja pani personalna będzie miała
    dodatkową prace. Co 3 miesiące nowe zaświadczenie, zgoda to jest zgodne z
    prawem, lecz to uwłacza godności.
    Nie uważacie...że jeśli dają kredyt, a potem co 3 m-ce mnie sprawdzają czy
    zarabiam wystarczająco środków by ich zadowolić to jest to policzek lub
    nawet kopniak w twarz ? Mam już 2-gie wezwanie...
    Dodam, że rata spłacana jest na bieżąco, bez opóźnień. Mam jeszcze 3 kredyty
    w innych bankach i tam ludzi traktują inaczej...nie świrują. Wszystykie raty
    spłacam bez opóźnień, wiec BIK jest czysty.
    Proszę o opinie...
    Czy warto się postawić i nie dostarczać tego papieru ? Lub przenieść kredyt
    gdzie indziej.