  • 1. Data: 2012-06-07 11:08:16
    Temat: Lukas, refleks szachisty.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Dziś w po zalogowaniu się do Lukasa zobaczyłem nową wiadomość w poczcie.
    Datowaną dnia 06.06.2012.
    I w tej wiadomości z dnia 6 czerwca informują mnie że:

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 20 maja i 27 maja br. Credit Agricole Bank
    Polska S.A. wprowadził zmiany w następujących dokumentach:

    a.. "Tabela oprocentowania konta dla osób fizycznych"
    b.. "Regulamin Pakietu Zyskowny Duet"
    Lepiej późno niż wcale. :)

    A tak na marginesie akurat te zmiany są mi obojętne. Mam tam dalej bezpłatne
    e-konto, bo mieszkam z tym bankiem przez ścianę i traktuję go jako wygodny
    wpłatomat.