  • 1. Data: 2012-06-07 11:42:08
    Temat: BGZ Optima likwidacja lokat
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Dziś zlikwidowałem 3 lokaty dzienne na BGZ Optima.
    OK, święto ale jak system działa w święto to chyba też powinien tą kasę przenieść na
    rachunek główny bym mógł zadysponować wypłatę na konto powiązane (innej opcji nie
    ma) a tam czyli na rachunku głównym (konto oszczędnościowe) nic się nie chce
    zmienić.
    Tam mam tylko kilka złotych i nie chciałbym aby tak pozostało ;-)
    A lokaty były na kilkanaście tysiaków lub ciut więcej ;)

    Pewnie już to ktoś przerabiał, ile to trwa?
    No i niestety, dziś u nich telefony nie działają to tam się nic nie dowiem dlatego
    pytam tu :)

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    - Do produkcji papieru gorszego dodaje się ścierki-

  • 2. Data: 2012-06-07 14:39:01
    Temat: Re: BGZ Optima likwidacja lokat
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 7 Cze, 11:42, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
> [...]
    > TheZas
    >
    > TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    > - Do produkcji papieru gorszego dodaje się ścierki-

    Dyspozycje wykonają się w dzień roboczy tj. w piątek rano.

  • 3. Data: 2012-06-07 16:44:48
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W czwartek, 7 czerwca 2012, o godz. 14:39:01, napisałeś na temat: "BGZ Optima
    likwidacja lokat"
    BI f...@o...pl, news:ba2205a7-b002-45e5-9fd2-9ab89f8aa6e4@eh4g2000vb
    b.googlegroups.com

    > Dyspozycje wykonają się w dzień roboczy tj. w piątek rano.

    No to czemu dziś się jednak wykonały, po ok. 2 godzinach?

    --
    TZ

    - Siarka występuje na zapałkach -

  • 4. Data: 2012-06-07 20:54:39
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >No to czemu dziś się jednak wykonały, po ok. 2 godzinach?

    Bo cały BGŻ honoruje tylko Zielone Świątki. I słusznie, Boże Ciało = Krwisty
    Befsztyk. Amen.