  • 1. Data: 2002-06-14 09:33:12
    Temat: Lukas tylko pseudo proklientowski
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Właśnie zorientowałem się, że zapodziałem kartę VE z lUkasa. Już kiedyś za
    spowodowanie debetu w wysokości 6 zł obciążono mnie kwotą 30 PLN, teraz za
    zastrzeżenie i wydanie nowej karty zapłacę 40 PLN. Lukas bank jest wg mnie co
    raz droższy. nie widać tego jednak w zwykłych sytuacjach, tylko w
    takich "wysublimowanych".

    @@@@@@@@@@@@@@@@nteneum

  • 2. Data: 2002-06-14 11:45:30
    Temat: Re: Lukas tylko pseudo proklientowski
    Od: <k...@k...chip.pl>

    > Właśnie zorientowałem się, że zapodziałem kartę VE z lUkasa. Już kiedyś za
    > spowodowanie debetu w wysokości 6 zł obciążono mnie kwotą 30 PLN, teraz za
    > zastrzeżenie i wydanie nowej karty zapłacę 40 PLN.

    To złóż sobie konto CitOne w tak nielubianym Citibanku. Wtedy nawet jeśli
    będziesz gubił kartę co tydzień to za zastrzeżenie starej i wydanie nowej nie
    będziesz nic płacił. I nawet jak nie będziesz miał na koncie >15000 PLN to
    opłata 40 PLN/miesiąc za użytkowanie konta zwróci ci się i wyjdziesz na swoje :-
    )))

    Pozdrawiam

    J. Karbowniczek

    P.S. Podobnie jest z VC w Lukasie a w Citi wszystko za darmo :-)))

  • 3. Data: 2002-06-14 14:51:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    co
    > raz droższy. nie widać tego jednak w zwykłych sytuacjach, tylko w

    Myslal indyk o niedzieli...

  • 4. Data: 2002-06-14 15:19:22
    Temat: Re: Lukas proklientowski
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > co

    Może dzieki temu konto jest darmowe.

    Bart

  • 5. Data: 2002-06-14 15:24:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    co
    > raz droższy. nie widać tego jednak w zwykłych sytuacjach, tylko w

    Dobrze ze sie wynioslem od nich ;-) fajnie - zlodziej ukradnie karte,
    wyczysci konto do zera a tu dowala jeszcze 40 PLN za zastrzezenie ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-14 17:47:13
    Od: "bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Próbuję od pół roku zamknąc
    konto założone niezgodnie z moją
    intencją . Bank nalicza przez ten
    okres kwoty za prowadzenie
    konta pomimo że odesłałem
    wszystkie dokumenty określające konto
    do centrali i żłożyłem rezygnacje obsługi
    przez ten bank . Bardzo pokrętne
    załatwianie sprawy zamknięcia rachunku
    powodują ze stawiam ten bank
    jako wysoce ryzykowny

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-06-15 11:36:12
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze ze sie wynioslem od nich ;-) fajnie - zlodziej ukradnie karte,
    > wyczysci konto do zera a tu dowala jeszcze 40 PLN za zastrzezenie ;-)

    To nie wina banku, ze ktos nie pilnuje, prawda?

  • 8. Data: 2002-06-15 13:56:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > To nie wina banku, ze ktos nie pilnuje, prawda?

    Wypadek losowy - i w takim wypadku zdarcie dodatkowych 40 zl jest przesada.
    Lepiej zmienic bank...

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-15 15:35:22
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    "Jarosław Popiel" wrote:

    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Wypadek losowy - i w takim wypadku zdarcie dodatkowych 40 zl jest przesada.
> [...]

    Na jaki?
    Gdzie masz darmowe zastrzezenie i wydanie duplikatu przy zerowych oplatach za
    prowadzenie?

    ;o)

  • 10. Data: 2002-06-15 15:46:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Na jaki?
    > Gdzie masz darmowe zastrzezenie i wydanie duplikatu przy zerowych oplatach
    za
    > prowadzenie?

    CitiOne ;-P - co tydzien mozesz wymieniac ;-P

    --
    JaKi