  • 31. Data: 2002-06-18 12:54:05
    Temat: Re: Lukas tylko pseudo proklientowski OT
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aen6mc$11d$1@korweta.task.gda.pl...

    > Każdą wymianę zamków musisz zgłosić ubezpieczycielowi. Powinno się to
    robić po każdym
    > włamaniu itd. itp.

    Sa takie zapisy w warunkach AC?

    Karol

  • 32. Data: 2002-06-18 20:49:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 18 Jun 2002 13:49:29 +0200), "Grzegorz"
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >To spróbuj dorobić sobie kluczyk z immobilizerem w srodku, bez wymiany wszystkich
    zamków.

    No problem... Kosztuje czasami sporo, ale się da...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 33. Data: 2002-06-19 06:59:39
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Sa takie zapisy w warunkach AC?

    Co do wymiany zamków -tak. Ale zalezy to od ubezpieczyciela.
    Grzegorz

  • 34. Data: 2002-06-19 07:01:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No problem... Kosztuje czasami sporo, ale się da...

    Mam nadzieję , że mniej niż zestaw kupiony w serwisie i tamże wymieniony ;-)
    Grzegorz