  • 1. Data: 2008-04-29 18:20:00
    Temat: [Lukas] wyczyścił konta klientów
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    http://nt.interia.pl/news/bank-wyczyscil-konta-klien
    tow,1101722/3e269cbb5165a3d6356042e4bfdc4695?source=
    rss

    Co najmniej kilkuset klientów Lukas Banku zostało w ubiegłym tygodniu
    odciętych od swoich kont, po tym jak błąd systemu wyzerował im stan
    rachunków [...] O całym zamieszaniu poinformował gazetę prywatny
    przedsiębiorca z Krakowa. 46-letni Piotr, który prosił o nieujawnianie
    swojego nazwiska, zorientował się, że coś jest nie tak w miniony
    czwartek (24.04. 2008). Bankomat poinformował go, że nie dość, iż nie ma
    na koncie środków, to na dodatek ma ponad 40-tysięczny debet.
    [...] W podobnej sytuacji znalazła się też cała grupa posiadaczy kont w
    Lukas Banku. Skarżyli się zwłaszcza ci klienci Lukas, którzy w miniony
    wtorek i środę wypłacali pieniądze z bankomatu, bądź płacili kartą za
    zakupy. Okazało się, że każda transakcja dokonywana za pomocą karty VISA
    Electron była podwójnie księgowana przez system bankowy. Bank doliczył
    się łącznie u kilkuset ludzi kilku tysięcy fikcyjnych transakcji.

    ---8<---

    A na grupie cicho... nikogo to nie spotkało? (mnie w każdym razie nie)

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2008-04-29 18:26:55
    Temat: Re: wyczyścił konta klientów
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 20:20, Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> wrote:

    > A na grupie cicho... nikogo to nie spotkało? (mnie w każdym razie nie)

    Bo my jestesmy w porzadnych bankach. Moj bankomat wlasnie zameldowal
    mi, ze mam dwa razy wyzsze saldo, niz srodki wraz zdebetem na
    koncie ;)

  • 3. Data: 2008-04-29 18:59:38
    Temat: Re: [Lukas] wyczyścił konta klientów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał Rolka" fv7opq$9p1$...@d...mrc.tychy.pl

    > A na grupie cicho... nikogo to nie spotkało? (mnie w każdym razie nie)

    To znaczy, wiesz, no... To są takie nieodpowiedzialne wybryki.

    Na pewno ten facet sam sobie wyczyścił konto i nawet zszedł do
    debetu (swoją drogą -- w Lukas najwyraźniej bez trudu można
    dostać kredyt na słowo, bez zaświadczeń i bez zabezpieczeń
    czy żyrantów, co się bankowi chwali) i później chciał zwalić
    winę na bank. Takie przypadki bywają! Lukas, jak powszechnie
    wiadomo jest bankiem porządnym, doskonałym i nic nikomu złego
    tam nigdy się nie przytrafiło. A że ludzie chcą szargać
    [jakiego tu słowa użyć -- czysty, dziewiczy, krystaliczny...
    napisze po prostu dobre imię] dobre imię banku... Cóż -- tacy
    są niektórzy ludzie!!! Na pewno bank jest dobry! [a klient -- zły!!]

    Tak w ogóle... Tyle lat Polacy walczyli o wolność słowa czy przekonań...
    A teraz tacy nieodpowiedzialni tak to wszystko marnują, pisząc bzdury
    o doskonałym banku Lukas... Mnie się to w głowie nie mieści... Zamiast
    pisać o tym, że tam jest dobrze, przytulnie, miło, doskonale, przyjemnie...
    Ci ludzie pisza o tym, że raz na jakiś czas coś tam złego się ponoć
    wydarzy -- ani nie sprawdzą dokładnie, ani nie zastanowią się, tylko
    powtarzają bezmyślnie to, co inni napiszą...

    I radziłbym Ci ostrożność, bo ponoć ten bank jest jakoś związany
    z Radiem Rydzyka, znaczy Maryja... Wiesz... Płomienne skutki mogą
    kiedyś stać się Tobie bliskimi... Nie żebym Cię jakoś straszył, ale
    sam chyba rozumiesz... [?a może sami rozumiecie, przyjacielu?]

    -=-

    A poważniej? Przepraszam, ale trzeba upaść na głowę, aby mieć
    tam konto dłużej niż rok... Ja wytrzymałem kilka miesięcy. :)
    W dniu, w którym zakładałem konto, jakaś dziewczyna skarżyła
    się na to, że zniknęły jej pieniądze. Oczywiście usłyszała,
    że sytuacja taka (zniknięcie) nie jest możliwa. :)

    --