  • 1. Data: 2008-04-29 17:49:26
    Temat: amex gold mille
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam! Skladalem wlasnie przed chwila wniosek o przeniesienie karty z mbanku
    do mille. We wniosku pytaja sie tylko czy chce wlaczyc ubezpieczenia "W
    podrozy" i "Pewna splata". Nie pytaja o "Bezpieczna karte". Czy jest pozniej
    mozliwosc wylaczenia pakietu "Bezpieczna karta", ktory wg cennika kosztuje
    4.99zl?

  • 2. Data: 2008-04-29 18:02:21
    Temat: Re: amex gold mille
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "bartekE320" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > ubezpieczenia "W podrozy" i "Pewna splata". Nie pytaja o "Bezpieczna
    > karte". Czy jest pozniej mozliwosc wylaczenia pakietu "Bezpieczna karta",

    Juz wszystko wiem - mozna wylaczyc - oddzwonili z pozytywna decyzja po 15min
    od zlozenia wniosku. Niezle...

  • 3. Data: 2008-04-29 19:32:45
    Temat: Re: amex mille ... i pochwała oraz wysmiewam reiffeissena
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > oddzwonili z pozytywna decyzja po 15min od zlozenia wniosku. Niezle...

    no to teraz sobie poczekasz. ja czekałem 25 dni na kartę.
    i dowiedziałem sie w międzyczasie, że nikt w tym banku nic nie wie. próbę
    przeprowadziłem na 6 osobach, 100% nie wiedziało gdzie jest karta, na jakim
    etapie, czy w ogóle została wytłoczona i wysłana... nawet nie chcieli słyszeć że
    podam numer umowy kredytowej - numer ich dokumentu przecież. cyrk!

    = = =

    dla porównania chwalę inny bank:

    wniosek o vise gold reiffeisena złozyłem w tym samym czasie (dzień później) i
    kartę otrzymałem pocztą na czwarty dzień roboczy.

    ale żeby reiffeissen nie obrósł w piórka - opowieść, jak się u nich wyrabia
    kartę dodatkową - też mało kto wie w banku, chyba ostatniej osobie zależało
    tylko:

    1. wchodzę na www, wysyłam zapytanie, czy można przez www, a jeśli nie to jak?

    2. zapytanie już wysłałem i w tym momencie zauważam, że jest link na stronie
    "wniosek o kartę dodatkową".
    pomyślałem trudno, ślepy jestem, zrobię tak jak odpiszą, zaufam, że to będzie
    najszybsze.

    3. facet odpisuje, że na www (!) nie można (!), mam zadzwonić na infolinię i tam
    nawijac o co mi chodzi.

    4. dzwonię na infolinię (+48 22 cośtam i końcówka 99), gdzie kobieta mnie
    informuje, że muszę iść do oddziału. nawet mi wyliczyła oddziały w mieście. to
    wg niej jedyna droga.

    5. po południu tego samego dnia co punkt 4. dzwoni na moją komórkę numer
    zastrzeżony - laska z reffeissen się przedstawia, weryfikuje, wyjaśnie że wie że
    pytałem o kartę dodatkową do mojego golda i że ona to załatwi następująco:
    wysyła mi wniosek/formularz na adres pocztą tradycyjną, wypełniam, odsyłam na
    ich koszt i dostanę kartę.

    ręce opadają...

  • 4. Data: 2008-04-30 19:04:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > no to teraz sobie poczekasz. ja czekałem 25 dni na kartę.

    A ja na AmExa Gold czekalem chyba 3 dni.

> [...]
    > na jakim etapie, czy w ogóle została wytłoczona i wysłana... nawet nie
    > chcieli słyszeć że podam numer umowy kredytowej - numer ich dokumentu

    W Millenium tego nie wiedza. Niby jak konsultant, ktory ma dostep do
    konta ma sprawdzic czy karta sie juz robi fizycznie ? Po prostu nie
    podaja im takich danych.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-05-01 21:21:21
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakim etapie, czy w ogóle została wytłoczona i wysłana... nawet nie
    > chcieli słyszeć że podam numer umowy kredytowej - numer ich dokumentu

    No w moim przypadku karta na trzeci dzień czekała w oddziale. Wprawdzie
    panienka nie umiała znaleźć blankietu z pinem do karty dodatkowej (sama KD
    doszła pocztą dwa dni później), bo koleżanka zapomniała go włożyć do
    segregatora (jak się okazało, trzymała u siebie w szafce) - ale generalnie
    pozytywne wrażenie.

    Tyle że to była karta z przeniesienia (z Citi), więc może im zależało.

    Następnego dnia tę samą kartę "przeniosłem" do Raiffeisen, wrażenie z
    obsługi jeszcze milsze.

    Przeniósłszy jedną kartę do dwóch banków, chciałem zamknąć Citi jak porządny
    obywatel - ale wyperswadowali mi to, zwalniając z opłaty rocznej.

    Zostałem z trzema kartami...

    pzdr.
    k.