  • Data: 2003-08-29 12:58:47
    Temat: Lukas zachęca do płacenia kartami :-)))
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam list z Lukasa zachęcający do płacenia ichnią VE. Do listu dołączony
    jest tandetny grzebień z logo Lukasa. List zaczyna się tak:

    "Często używasz grzebienia dbając o swój wizerunek? Bądź nowoczesna, zacznij
    także płacić kartą VISA Electron"

    Dalej jest, że jak we wrześniu i październiku dokonam po minimum 4
    transakcje kartą na kwoty po minimum 300 PLN, to Lukas przyśle mi radio "o
    wartości około 30 zł".

    Wielkie ROTFL ! Kto im takie badziewne akcje wymyśla? Czyżby w dziale
    marketingu Lukasa pracowali sabotażyści :-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn