  • 11. Data: 2003-05-16 04:32:28
    Temat: Re: Lukas - zenujacy poziom informatykow
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > Nie zdziwił bym się gdyby wyrazili się precyzyjnie. Fortis-owa Planet-a
    > działa poprawnie też tylko z IE, i NN 4.7 - z nowszymi nie działają
    > przelewy etc.

    To napiszę jeszcze raz korzystam z netscape 6.2 i 7.0 (tego wcześniej
    nie napisałem) i jak dotąd czyli do wczoraj problemów nie zauwazyłem.

  • 12. Data: 2003-05-16 06:56:44
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pare dni temu toczyla sie dyskusja na temat informatyzacji bankow
    swiadczacych
    > dostep przez net. Okazuje sie, ze Lukas przechodzi ostatnio samego siebie
    > dopuszczajac do uzytkowania jedynie IE od 5.0 w gore i Netscape 4.7!
    > Oficjalne stanowisko jest jak nastepuje:
    >
    > Aby dostęp do konta był bezpieczny i w pełni funkcjonalny , proponujemy
    > korzystać z przeglądarki Internet Explorer w wersji min. 5.0 lub
    > Netscape Navigator 4.7. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować czy
    > korzystając z innego rodzaju przeglądarki możliwe będzie bezpieczne
> [...]

    Działa nawet na Netszkapie 4.51. Więc w czym problem?
    Nowsze wersje są tylko bezpieczniejsze.

    Piotrek

  • 13. Data: 2003-05-19 18:20:57
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > Działa nawet na Netszkapie 4.51. Więc w czym problem?
    > Nowsze wersje są tylko bezpieczniejsze.

    W czym problem opisano tu:

    http://my.opera.com/forums/showthread.php?s=2a31f919
    abddf03c032c474056c3cee9