  • 1. Data: 2002-10-31 05:49:11
    Temat: Lukas: zlecenie okresowe
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Gdy chce wykonac cyklicznie jakies zlecenie w Lukasie to
    wybieram zlecenie stale. Tam pytaja o poczatek i ewentualny
    koniec dzialania oraz cykl, wg ktorego to pojdzie. To jest dla
    mnie zrozumiale.
    Czym wobec tego jest zlecenie okresowe? Bo tu pytaja o daty a
    nic o sposob dzialania. Wobec tego co i kiedy sie dzieje w
    zleceniu okresowym?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2002-10-31 08:22:52
    Temat: Re: Lukas: zlecenie okresowe
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czym wobec tego jest zlecenie okresowe? Bo tu pytaja o daty a
    > nic o sposob dzialania. Wobec tego co i kiedy sie dzieje w

    Zlecenie okresowe to takie, które wykonujesz do tego samego kontrahenta, ale
    w różnym czasie i na różną kwotę (może być ewentualnie ta sama kwota). Tzn.
    nie jesteś w stanie przewidzieć kiedy będziesz musiał zapłacić następnym
    razem. Po wybraniu zlecenia okresowego, następnym razem masz już wypełniony
    przelew. Poprawiasz tylko datę realizacji i kwotę.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 3. Data: 2002-10-31 11:51:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "kriskel"
> [...]
    wypełniony
    > przelew. Poprawiasz tylko datę realizacji i kwotę.

    w systemach bez zlecen stalych (np sez@m) nazywa sie to "przelew wzorcowy"
    PS - to rozumiem ze Lukas ma i cykliczne zlecenia i "przelewy wzorcowe"?

  • 4. Data: 2002-10-31 15:07:11
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > PS - to rozumiem ze Lukas ma i cykliczne zlecenia i "przelewy wzorcowe"?

    corect

    kriskel