  • 1. Data: 2010-12-29 17:38:46
    Temat: Lukasbank - czyli coś dla idiotów (czytaj: łapanie idiotów)
    Od: Janosik <c...@p...com>

    Witam,

    Lukasbank z mojego punktu widzenia jest bardzo godnym pozalowania
    bankiem i nie polecam go zupełnie nikomu. Nawet największemu wrogowi.
    Pomimo zlych doświadczeń pewnego jubilera z Gorzowa Wlkp (http://
    gorzow.gazeta.pl/gorzow/
    1,36844,5770379,Bank_oddaje_pieniadze_i_bardzo_przep
    rasza.html) , moja
    sprawa wydaje się być pikusiem. Już wtedy powinna się mi włączyć
    "czerwona lampka" No nic, zostalem w tym banku z 3 kartami
    kredytowymi (Onet, Castorama, Carrefour)

    Przebieg wydarzen:
    1. Zakup w Castoramie, zaplata karta Castorama, zlecenie przy kasie
    rozłożenia na 30 * raty

    2. Otrzymalem wyciag, na którym owego rozłożenia nie ma. Zwykla
    transakcja bezgotowkowa. Reklamacja w markecie, w POK Lukasbanku, w
    okresie 2 dni od daty otrzymania wyciągu.

    3. Dłuuuuuuuuuuuuga cisza. Dzwonienie na infolinie.

    4. Okazuje się ze reklamacja do centrali nie wpłynęła, bo zostala zle
    przyjeta przez pracownika POK, niezgodnie z procedurami wewnętrznymi
    banku.

    5. Ponowne zlozenie reklamacji, powielenie poprzedniej.

    6. Odrzucenie przez Lukasbank reklamacji, ze względu na przekroczenie
    terminu (sic !) jej pierwotnego zlozenia. Potok slow i zargonowy
    bankowy belkot. Bank ma serdecznie gdzies brak wyszkolenia pracownikow
    w zakresie przyjmowania reklamacji. Winny jestem ja. Do tego
    wyjasnienia Pani M.Śniadała, ze kwoty odsetek nie można zwrocic bo już
    spłaciłem zadłużenie Jasne ze spłaciłem, bo inaczej bym je placil
    nadal. O zwrocie jako nadpłaty na karte kredytowa nikt ze strony banku
    nie pomyślał.

    7. Wyslanie swoich refleksji dot odrzucenia reklamacji. Tlumaczenia
    racji zawartych w pkt. 6 oraz przytoczenie argumentow w postaci, ze
    "Słów mi brak, ale bym musiał być kompletnym idiotą aby płacić w
    sklepie Castorama kartą Visa Castorama bez opcji podstawowej, tylko po
    to, że lubię płacić większe odsetki, a nie mniejsze. Gdzie tu logika ?
    Zamkniecie wszystkich kart ze względu na takie w/w powazanie klienta.

    8. Odpowiedz: Zamykamy. Nic, zero jakiejkolwiek innej reakcji.

    Nie wiem co o tym wszystkim myslec, bo chyba nie jest to nawet warte
    przemyśleń. Kwota o która rościłem roszczenia nie jest wielka, bo cos
    około 40 PLN, ale TEN bank jest do (__/\__) Nie wiem jakich
    pracownikow zatrudniaja, ale kursy czytania ze zrozumieniem i
    logicznego myslenia bylyby wskazane.
    Jedyna rada dla potencjalnych klientow: Omijac Lukas SZEROKIM lukiem,
    czego Wam i sobie w nadchodzącym roku jak i kolejnych latach zycze !!

    Jojek