  • 1. Data: 2009-07-14 05:36:32
    Temat: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Konto MOBILE 50 MIN

    "Ilość minut promocyjnych
    50 MIN

    Dziękujemy, że korzystasz aktywnie z produktów oferowanych przez mBank. W
    zamian proponujemy Ci darmowe minuty w ramach programu premiowego mBank
    mobile. Szczegóły znajdziesz w Pomocy oraz na stronach mBank mobile.

    Zarejestruj numer"

  • 2. Data: 2009-07-14 06:14:29
    Temat: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

> [...]
    > mBank. W zamian proponujemy Ci darmowe minuty w ramach programu
    > premiowego mBank mobile. Szczegóły znajdziesz w Pomocy oraz na

    hehe, dostałem to samo (tylko 60min) moje aktywne korzystanie to wypłaty
    z bankomatów :)
    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 3. Data: 2009-07-14 06:52:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hehe, dostałem to samo (tylko 60min) moje aktywne korzystanie to wypłaty
    > z bankomatów :)
    > KJ

    Hahaha, ja mam tak:
    50 minut na koncie nie używanym sporadycznie do przepływów, zero produktów
    kredytowych.
    50 minut na koncier używanym sporadycznie do przepływów plus jedna KK plus
    eMakler.
    70 minut na koncie tylko z kartami kredytowymi - zero depozytów, zero
    przepływów oprócz spłat kart.

  • 4. Data: 2009-07-14 08:18:46
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Lip, 08:52, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > eMakler.
    > 70 minut na koncie tylko z kartami kredytowymi - zero depozytów, zero

    To nie jest nowy rachunek tylko nowa usługa, tak twierdziła mLinka.
    Wyłączenie trwa 20 sekund, ale trzeba dzwonić.

  • 5. Data: 2009-07-14 09:13:56
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    On 14 Lip, 10:18, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > To nie jest nowy rachunek tylko nowa usługa, tak twierdziła mLinka.
    > Wyłączenie trwa 20 sekund, ale trzeba dzwonić.

    mBank mobile wraz z mBankiem wprowadził nową usługę Konto Mobile w
    której Klienci mBanku za zbierają darmowe minuty na rozmowy do
    wszystkich sieci w Programie Minuty na Bank.Bezpłatne minuty można
    otrzymać za transakcje kartami kredytowymi mBanku oraz za terminową
    spłatę raty kredytu gotówkowego i kredytu samochodowego oraz za
    depozyt na rachunku eKONTO.
    Każdy Klient otrzymuje na start na swoim Koncie MOBILE 50 minut,
    jeżeli jesteście zainteresowani odebraniem darmowych minut wystarczy
    zarejestrować numer mBank mobile i aktywować minut. Więcej informacji
    na nowej stronie www.mBankmobile.pl

    Pozdrawiam
    EwelinaF <mBank>

  • 6. Data: 2009-07-14 09:30:13
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Lip, 11:13, EWELIN FILIPIAK <e...@g...com> wrote:

    > mBank mobile wraz z mBankiem wprowadził nową usługę Konto Mobile w
    > której Klienci mBanku za zbierają darmowe minuty na rozmowy do

    Tylko kto pozwolił bankowi na pokazywanie "nowej usługi" jako kolejny
    rachunek i co to ma wspólnego z rachunkiem bankowym?

  • 7. Data: 2009-07-14 09:32:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
    On 14 Lip, 11:13, EWELIN FILIPIAK <e...@g...com> wrote:

    > Tylko kto pozwolił bankowi na pokazywanie "nowej usługi" jako kolejny
    > rachunek i co to ma wspólnego z rachunkiem bankowym?

    Chyba mniej więcej tyle ma wspólnego z rachunkiem bankowym, co fundusze czy
    eMakler.

    Kto miałby bankowi zezwalać na taką a nie inną prezentację danych, no bez
    przesady. :)

  • 8. Data: 2009-07-14 09:55:30
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Lip, 11:32, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Chyba mniej więcej tyle ma wspólnego z rachunkiem bankowym, co fundusze czy
    > eMakler.

    Ale SFI i eMakler są oddzielone jako produkty inwestycje i w starej
    wersji też były oddzielone od rachunków.

    Konto MOBILE w systemie wygląda jak kolejny, normalny rachunek bankowy
    tylko bez numeru...

    Powody umieszczenia tej opcji tu, a nie z boku, gdzie nikt jej nie
    zauważyłby są mi znane, na mLinii powiedziałem, żeby mi wyłączyli tą
    nową nachalną reklamę, dziwnym trafem od razu wiedzieli o co mi
    chodzi...

  • 9. Data: 2009-07-14 10:50:17
    Od: Mr.FX <m...@w...pl>

> [...]
    > jeżeli jesteście zainteresowani odebraniem darmowych minut wystarczy
    > zarejestrować numer mBank mobile i aktywować minut. Więcej informacji

    tzn. ze jak mam telefon w orange dla firm to mbank bedzie mi
    dokładał bezpłatne minuty do mojego konta w orange?

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 10. Data: 2009-07-14 12:20:01
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>

    On 14 Lip, 12:50, Mr.FX <m...@w...pl> wrote:

    > tzn. ze jak mam telefon w orange dla firm to mbank bedzie mi
    > dokładał bezpłatne minuty do mojego konta w orange?
    >
    > --
    > Mr.FX [ myryfykysy ]
    Bardzo mi przykro ale nie. Darmowe minuty zbierają się na Koncie
    mobile jeżeli chcesz skorzystać z bezpłatnych minut można je aktywować
    jedynie na numerze należącym do sieci mBank mobile i zarejestrowanym w
    serwisie. W związku z tym nie aktywujesz ich na numerze należącym do
    sieci innej niż mBank mobile
    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>