  • 1. Data: 2009-07-13 23:13:56
    Temat: VISA Radio Maryja
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    http://glosrydzyka.blox.pl/2009/07/Karta-VISA-dla-sl
    uchaczy-Radia-Maryja.html

    Wlasciwie czemu nie. Jakby nie bylo: wolny kraj. Moze nawet przenosne
    terminale zastapia tace? ;)

  • 2. Data: 2009-07-14 21:19:51
    Temat: Re: VISA Radio Maryja
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Uzytkownik "bradley.st" napisal:

    > Wlasciwie czemu nie. Jakby nie bylo: wolny kraj. Moze nawet
    > przenosne terminale zastapia tace? ;)

    I trzeba bedzie sie opodatkowac? Nie da rady.
    Z komentarzy: "Skok zzyna z providenta ? Tam tez o nic nie pytaja" -
    ROTFL - a potem co tydzien beda przychodzic dwaj men in black? ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 3. Data: 2009-07-15 07:32:26
    Od: Michał <r...@x...cy>

    bradley.st pisze:
    > http://glosrydzyka.blox.pl/2009/07/Karta-VISA-dla-sl
    uchaczy-Radia-Maryja.html

    Wbrew szyderczym komentarzom i pozorom moje pełne uznanie. Od takich
    relacji (oferta dla konkretnego klienta) bankowość zaczynała i
    korporacjonizm imho zabija to co najistotniejsze produkując ofertę dla
    mas czyli dla nikogo konkretnie.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 4. Data: 2009-07-15 10:46:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lip, 03:32, Michał <r...@x...cy> wrote:

> [...]
    > relacji (oferta dla konkretnego klienta) bankowość zaczynała i
    > korporacjonizm imho zabija to co najistotniejsze produkując ofertę dla

    Jezeli ta oferta SKOK jest autentyczna, pozostaje nam tylko czekac na
    anons szaty graficznej karty (moze w tematyce "Jezus wypedzajacy
    handlarzy ze swiatyni"?). Oraz informacje, czy transakcje tacowe beda
    rozliczane jako bezgotowkowe czy gotowkowe.

  • 5. Data: 2009-07-15 10:48:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 15, 12:46 pm, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > handlarzy ze swiatyni"?). Oraz informacje, czy transakcje tacowe beda
    > rozliczane jako bezgotowkowe czy gotowkowe.

    bradley.st

    a moze looknij jak to dziala w USA?:)
    http://www.mycccu.com/personal/

  • 6. Data: 2009-07-15 11:24:19
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lip, 06:48, BK <b...@g...com> wrote:

    > bradley.st
    >
    > a moze looknij jak to dziala w USA?:)http://www.mycccu.com/personal/

    "Looknalem". Bardzo stonowana szata graficzna karty! :) I "Kingdom
    Builder Certificates" mnie rozwalily.

    Ale chyba przeoczylem informacje o gratisowych przelewach na rachunek
    jakiejs radiostacji. Z konta z "linia pozyczkowa".

  • 7. Data: 2009-07-15 11:47:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 15, 1:24 pm, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ale chyba przeoczylem informacje o gratisowych przelewach na rachunek
    > jakiejs radiostacji. Z konta z "linia pozyczkowa".

    Nie no gratisowe przelewy na radyjko to tylko w SKOK...

    Swoja droga niezla akcja - tak maja walczyc z finansowym wykluczeniem,
    pomagac biednym, a kosza kase za takie rzeczy jak przelewy [rozumiem,
    ze sa platne, skoro akurat do Torunia sa gratis].

  • 8. Data: 2009-07-15 11:57:59
    Od: Michał <r...@x...cy>

    bradley.st pisze:
> [...]
    > handlarzy ze swiatyni"?). Oraz informacje, czy transakcje tacowe beda
    > rozliczane jako bezgotowkowe czy gotowkowe.

    Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak? Zachowujesz
    się jak wściekły moher.

    Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to
    dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam
    marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 9. Data: 2009-07-15 12:17:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BK" news:76a173c0-0e9c-4f9d-a5f2-6b3ad6a0bf8b@b14g2000yq
    d.googlegroups.com

    > Swoja droga niezla akcja - tak maja walczyc z finansowym wykluczeniem,
    > pomagac biednym, a kosza kase za takie rzeczy jak przelewy [rozumiem,
    > ze sa platne, skoro akurat do Torunia sa gratis].

    Dla mnie ta walka z wykluczeniem finansowym za pomoca SKOKów jest troche
    smieszna. Jak by nie patrzec ich oferta raczej do tanich nie nalezy, no ale
    jak Tadek powie, to jego podwladni zrobia jak kaze :)

  • 10. Data: 2009-07-15 12:33:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 15, 2:17 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:
> [...]
    > smieszna. Jak by nie patrzec ich oferta raczej do tanich nie nalezy, no ale
    > jak Tadek powie, to jego podwladni zrobia jak kaze :)

    Wlasnie o to mi chodzi.

    Ja rozumiem piekna ideologie bankowosci spoldzielczej. Ale od tego to
    mamy banki spoldzielcze. W ogole wiec nie wiem po co taki tworek jak
    SKOK. Sa banki spoldzielcze, ktore sa bankami, maja jednak wiekszy luz
    prawny [nie podlegaja pod wszystkie przepisy tak samo jak ich
    komercyjni bracia]. Banki spoldzielcze naleza do lokalnych
    spolecznosci i ogolnie wszystko jest pieknie i fajnie.

    Co wiecej kazdy moze sobie kupic udzial w takim banku spoldzielczym,
    poczuc sie wlascicielem i brac udzial w zyskach.

    A jak ktos tam po prostu chce zalozyc lokate np. na 9% [2 miesiace w
    wielkopolskim banku spoldzielczym znanym jako neobank!] to moze to
    robic BEZ ZAPISYWANIA. Bo jak sobie babcia jakas zalozy lokatke na 2
    miechy na 9% to duzo odstek z tego nie bedzie - szkoda zeby jeszcze je
    oplaty zjadly.

    A SKOK to taki mutant, niby to spoldzielnia jak bank spoldzielczy,
    niby daje lokaty, kredyty ale bankiem nie jest. Nie rozni sie niczym
    od BS'ow poza dwoma szczegolami:
    - nie podpada pod przepisy bankowe [BFG/KNF i co ciekawe klient SKOK
    nie ma praw KONSUMENTA, nie mozesz sie np. do UOKIK poskarzyc, moga
    stosowac klauzule abuzywne]
    - zeby korzystac z ich uslug musisz wykupic udzial, zaplacic wklad i
    skladke - co w przypadku np. zakladania lokatki na mniejsza sume jest
    bez sensu bo skromne odsetki, ktore zarobisz wydasz na belke, wpis,
    wklad, udzial skladke i bog wie co jeszcze.