  • 51. Data: 2005-05-14 14:46:52
    Temat: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:m83c81tau5sutd89oihj8frouqh6lt009h@4ax.com> :

    > 2. Następnym razem czytaj wątek od początku.

    nastepnym razem rozróżnij zlecenie przelewu od jego wykonania.

    > Taa n/c. A najlepiej print screen.

    ale wtedy zrzucisz ekran do schowka - po co?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 52. Data: 2005-05-14 15:06:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 May 2005 16:46:52 +0200, w <1...@v...biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:m83c81tau5sutd89oihj8frouqh6lt009h@4ax.com> :

    > nastepnym razem rozróżnij zlecenie przelewu od jego wykonania.

    W przeciwieństwie do ciebie rozróżniam. Cały czas się pytam o zlecenie, a ty
    ciągle piszesz o wykonaniu.

  • 53. Data: 2005-05-14 18:42:18
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:0r4c819e8n5i0nvcj7hu1oia8a1ism05fn@4ax.com> :

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:s61a81105ua9mlmi4ooeddh3sc4mt9ed2e@4ax.com> :

  • 54. Data: 2005-05-14 20:11:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 May 2005 20:42:18 +0200, w <180xzsrdxxdf0$.dlg@valter.biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:0r4c819e8n5i0nvcj7hu1oia8a1ism05fn@4ax.com> :

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:s61a81105ua9mlmi4ooeddh3sc4mt9ed2e@4ax.com> :

    Wyraźnie pytam o potwierdzenie przyjęcia przelewu, w czym masz problem?
    Jedyną osobą w tym wątku, która pisze coś o potwierdzeniu wykonania, jesteś ty.

  • 55. Data: 2005-05-14 23:09:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 13:14:52 +0200, wienio naskrobał(a):

    > co robic ??? :)
    > jaki jest ustawowy termin na rozpatrzenie reklamacji ?
    > gdzie oprocz prawnika - mozna sie udac po porade i ew. jak ich zmusic ,
    > zeby wyjasnili co wyprawiaja na moim koncie ??

    1. Płać w termine
    2. Bank nie ma prawa pobierać odestek karnych i jednocześnie wprowadzać
    kary umowne z tego samego tytułu (o czym Banki w Polsce nagminnie
    'zapominają').

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 56. Data: 2005-05-15 08:48:53
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:tomc81lfg8oun07v6e8m25f5os18gplv0u@4ax.com> :

    <news:nctb81p4hunue1m3k70iceladt0rndk9b0@4ax.com> :

  • 57. Data: 2005-05-15 09:51:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol napisał(a):
    > 1. Płać w termine
    > 2. Bank nie ma prawa pobierać odestek karnych i jednocześnie wprowadzać
    > kary umowne z tego samego tytułu (o czym Banki w Polsce nagminnie
    > 'zapominają').

    W ogóle nie ma prawa wprowadzać kar umownych za niespełnienie czy też
    opóźnienie w spełnieniu świadczenia pieniężnego.
    Tyle że to czasem opłata za czynności (wysłanie monitu), więc pozostaje
    wykazanie, że rzeczywiste znaczenie takich postanowień jest odmienne.
    Nie zawsze może się udać...

    KG

  • 58. Data: 2005-05-16 11:00:28
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 15 May 2005 10:48:53 +0200, w <l...@v...biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:tomc81lfg8oun07v6e8m25f5os18gplv0u@4ax.com> :

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:nctb81p4hunue1m3k70iceladt0rndk9b0@4ax.com> :

    No i _ty_ wykonałeś przelew. _Bank_ niekoniecznie.

  • 59. Data: 2005-05-16 11:54:48
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *r...@a...net.pl* wrote in
    <news:k8vg81dk7nufj68q6doeq4m0tpcvbqoeqg@4ax.com> :

    > No i _ty_ wykonałeś przelew. _Bank_ niekoniecznie.

    Powiedz to odbiorcy przelewu jak kasa nie dotrze.
    I nie wykonałeś przelew, tylko zleciłeś bankowi wykonanie przelewu.

  • 60. Data: 2005-05-16 12:05:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 16 May 2005 13:54:48 +0200, w <1...@v...biteme>, _ValteR_
    <s...@n...thx> napisał(-a):

    > *r...@a...net.pl* wrote in
    > <news:k8vg81dk7nufj68q6doeq4m0tpcvbqoeqg@4ax.com> :

    > Powiedz to odbiorcy przelewu jak kasa nie dotrze.

    A to akurat nie jest przedmiotem niniejszej dyskusji.

    > I nie wykonałeś przelew, tylko zleciłeś bankowi wykonanie przelewu.

    Więc tak jak napisałem -- wykonałem przelew.